Obaveštenje o radu Interresorne komisije u toku vanrednog stanja
14/04/2020

Obaveštenje o radu Interresorne komisije u toku vanrednog stanja

Republika Srbija
Grad Užice
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
IV broj 560-Sl./20,  14.04. 2020. god.
U ž i c e

 

 O B A V E Š T E NJ E

 

Predmet: Rad Interresorne komisije u toku vanrednog stanja

Roditelji kojima je neophodno mišljenje Interresorne komisije za meru/mere dodatne podrške koje se, u skladu sa propisima, realizuju na osnovu mišljenja Komisije, mogu podneti zahtev poštom ili putem imejla sa dokumentcijom neophodnom za donošenje mišljenja po zahtevu.

Zahtevi će se rešavati po prioritetima, pri čemu prednost imaju zahtevi koji se odnose na upis dece u osnovnu školu za učenike sa smetnjama u razvoju, odnosno  za upis učenika u prvi razred srednje škole – obrazovni profili za učenike sa smetnjama u razvoju, kao i za odlaganje upisa u prvi razred osnovne škole za godinu dana.

Adresa  za podnošenje zahteva poštom:

  • Grad Užice, 31 000 Užice, Dimitrija Tucovića 52

Elektronska adresa za slanje zahteva imejlom:

 

                                                                                                            Koordinator IRK

                                                                                                            Ljiljana Jovanović

Obrazac zahteva možete preuzeti OVDE