Javni oglas za otuđenje nepokretnosti u Sevojnu i Krčagovu putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda
26/02/2021

Javni oglas za otuđenje nepokretnosti u Sevojnu i Krčagovu putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda

Na osnovu člana 27. stav 10. i 29. stav 1. Zakona o javnoj svojini («Službeni glasnik Republike Srbije» broj 72/2011, 88/2013, 105/2014, 108/2016- dr.zakon, 113/2017 i 95/2018), člana 99. Zakona o planiranju i izgradnji («Službeni glasnik Republike Srbije» broj 72/09, 81/09, 64/10, 24/11, 121/12, 132/14, 145/2014, 83/18 , 31/19 i 9/20) i Odluke Skupštine grada Užica o otuđenju nepokretnosti u javnoj svojini grada Užica putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda, VI br. 463-98/20 od 24.12.2020 god („Službeni list grada Užica“ broj 61/20), grad Užice

 

r a s p i s u j e

JAVNI OGLAS

ZA OTUĐENJE NEPOKRETNOSTI U SEVOJNU I KRČAGOVU PUTEM

 PRIKUPLJANJA ZATVORENIH  PISMENIH  PONUDA

 

I PREDMET OGLASA

Raspisuje se javni oglas za otuđenje neizgrađenog građevinskog zemljišta iz javne svojine grada Užica, na sledećim lokacijama:

 Celina A.

 Kat.parcele koje se nalaze u Sevojnu, na lokaciji u Sevojnu koje po vrsti predstavljaju neizgrađeno gradsko građevinsko zemljište, a po načinu korišćenja ostalo veštački stvoreno neplodno zemljište, upisane u list nepokretnosti broj 5 KO Sevojno, i to:

– Lokacija broj 1: Kat. par. broj 4240/1 KO Sevojno, potes Mladovo, površine 16 ari 65 m²,

– Lokacija broj 2: Kat. par. broj 4243/2 KO Sevojno, potes Mladovo, površine 20 ari 65 m²,

– Lokacija broj 3: Kat. par. broj 4244/1 KO Sevojno, potes Mladovo, površine 22 ara 76 m².

Celina B.

Lokacija broj 4: Zemljište i pomoćna zgrada pekara, koje se nalaze u Krčagovu  ulica Karađorđeva (bivša kasarna) i to:

– Objekat pomoćna zgrada pekara, označen kao zgrada broj 1, postoječa na kat. parceli 3820/5 KO Užice, upisan u list nepokretnosti 12281 KO Užice, površine u osnovi 455m2.

Kat.parcela broj 3820/5 KO Užice, površine  2535m², koja po vrsti predstavlja gradsko građevinsko zemljište, od čega je pod zgradom  zemljište u površini od 455m2 a zemljište iz zgradu i drugi objekat u površini od 2080m2, upisana u list nepokretnosti broj 12281 KO Užice.

 II  NAMENA PARCELA

Lokacija broj 1: Na osnovu Plana generalne regulacije „Sevojno“(„Službeni list grada Užica“ broj 5-4/12), izdata je Informacija o lokaciji za katastarsku parcelu broj : 4240/1 KO Sevojno VI broj 463-116/20-02  od 04.12.2020. godine.

Lokacija broj 2: Na osnovu Plana generalne regulacije „Sevojno“(„Službeni list grada Užica“ broj 5-4/12), izdata je Informacija o lokaciji za katastarsku parcelu broj 4243/2 KO Sevojno VI broj 463-116/20-02  od 04.12.2020. godine.

Lokacija broj 3: Na osnovu Plana generalne regulacije „Sevojno“(„Službeni list grada Užica“ broj 5-4/12), izdata je Informacija o lokaciji za katastarsku parcelu broj 4244/1  KO Sevojno VI broj 463-116/20-02  od 04.12.2020. godine.

Lokacija broj 4:. Na osnovu Plana detaljne regulacije „Kasarna IV puk“ u Krčagovu I faza(„Službeni list grada Užica“ broj 17-6/13), izdata je Informacija o lokaciji za katastarsku parcelu broj 3820/5 KO Užice VI broj 463-116/20-02  od 04.12.2020. godine.

III  POČETNA CENA

 Lokacija broj 1: Početna cena iznosi 2.109.521,70 dinara.

Lokacija broj 2: Početna cena iznosi 2.616.313,70 dinara.

Lokacija broj 3: Početna cena iznosi 2.883.646,48 dinara.

Lokacija broj 4: Početna cena iznosi 25.219.902,76 dinara.

 IV  NAČIN PLAĆANJA

Lice koje je u skladu sa raspisanim javnim oglasom pribavilo predmetnu nepokretnost u svojinu dužno je da  kupoprodajnu cenu za nepokretnost, umanjenu za iznos depozita, isplati u celosti, na dan zaključenja ugovora o kupoprodaji.

Nacrt ugovora o kupoprodaji predmetnih nepokretnosti je sastavni deo prodajne dokumentacije.

Odmah po isplati celokupnog iznosa kupoprodajne cene, kupac će biti uveden u miran i nesmetan posed predmetne nepokretnosti i biće mu data saglasnost za uknjižbu prava svojine na predmetnoj nepokretnosti.

Ugovor o kupoprodaji predmetne nepokretnosti se potpisuje u roku od 30 dana od dana donošenja Rešenja o otuđenju predmetne nepokretnosti ponuđaču koji je ponudio najpovoljnije uslove.

Ugovor o kupoprodaji predmetne nepokretnosti će biti overen pred nadležnim organom, a troškovi te overe, troškovi upisa budućeg kupca kao vlasnika predmetne nepokretnosti kod nadležne SKN Užice, i svi drugi eventualni troškovi koji proizilaze iz ugovora o otuđenju padaju na teret kupca.

V OPŠTI  USLOVI  POSTUPKA  OTUĐENJA

Postupak otuđenja nepokretnosti za predmetne lokacije će sprovesti Komisija imenovana rešenjem Gradskog veća III broj 06-3/21-3  od 27.01.2021. godine.

Oglas će biti otvoren 30 dana od dana objavljivanja u dnevnom listu «POLITIKA ».

Rok za podnošenje prijava za učešće u postupku otuđenja predmetnih nepokretnosti je 26.03.2021. godine do 11,00 časova.

Prijave se dostavljaju u zatvorenoj koverti, za svaku lokaciju posebno.

Svi učesnici oglasa su obavezni da uplate depozit  za učešće u postupku ili da polože neopozivu prvoklasnu bankarsku garanciju naplativu na prvi poziv, u iznosu od 25% od početne cene nepokretnosti i to:

 Lokacija broj 1: 527,380,43 dinara,

Lokacija broj 2:  654,078,43 dinara,

Lokacija broj 3: 720.911,62 dinara,

Lokacija broj 4 :  6,304.975,70 dinara,

Depozit se uplaćuje na račun budžeta grada Užica – depozit broj 840-818804-47 kod Uprave za trezor, poziv na broj odobrenja 89-100, model 97, a poslednji dan roka za uplatu depozita je 22.03.2021.godine.

U slučaju da se kao depozit položi neopoziva prvoklasna bankarska garancija, original bankarske garancije ovlašćeno lice ponuđača predaje lično predsedniku komisije u kancelariju broj 7 koji će mu izdati odgovarajuću potvrdu. Poslednji dan roka za polaganje neopozive bankarske garancije je 22.03.2021. godine do 14,00 časova.

Bankarska garancija mora imati rok važenja do 26.04.2021. godine. U slučaju da u postupku otuđenja nepokretnosti pobedi ponuđač koji je depozit obezbedio bankarskom garancijom, najpovoljniji ponuđač mora izmiriti iznos depozita u roku od 48 sati od dana otvaranja ponuda, a pre potpisivanja ugovora o kupoprodaji nepokretnosti, nakon čega će mu biti vraćena garancija.

Cena za otkup prodajne dokumentacije iznosi 5.000,00 dinara za svaku lokaciju posebno. Profaktura se može preuzeti tokom trajanja oglasa svakog radnog dana u periodu od 7,30 časova do 15,00 časova, na sledećoj adresi: Grad Užice, 31000 Užice, ulica Dimitrija Tucovića broj 52, u kancelariji broj 26, a prodajna dokumentacija se preuzima u kancelariji broj 7. Prilikom preuzimanja prodajne dokumentacije učesnici oglasa su obavezni da dostave potvrdu o uplati cene prodajne dokumentacije.

Pravo učešća na oglasu imaju sva pravna i fizička lica.

 VI  OBAVEZNA SADRŽINA PRIJAVE

– za fizička lica: dokaz o uplati depozita ili fotokopija bankarske garancije, ime, prezime, fotokopija lične karte, adresa stanovanja, potpisana izjava o gubitku prava na povraćaj depozita, izjava učesnika da prihvata uslove iz ovog oglasa i prodajne dokumentacije i visina kupoprodajne cene.

– pravno lice i preduzetnik: dokaz o uplati depozita ili fotokopija bankarske garancije, poslovno ime, izvod iz registra privrednih subjekata ili drugog odgovarajućeg registara, potvrda o PIB-u, potpisana izjava o gubitku prava na povraćaj depozita, izjava učesnika da prihvate uslove iz ovog oglasa i prodajne dokumentacije i visina kupoprodajne cene.

Prijava mora biti potpisana od strane podnosioca fizičkog lica ili preduzetnika, odnosno od strane ovlašćenog zastupnika pravnog lica, a u slučaju podnošenja prijave preko punomoćnika, uz prijavu se prilaže specijalno punomoćje overeno od strane nadležnog organa.

Neblagovremena prijava je: prijava podneta po isteku roka za podnošenje prijave.

Nepotpuna prijava je: prijava koja ne sadrži sve tražene podatke i dokumentaciju iz dela ovog javnog oglasa koji je označen kao «obavezna sadržina prijave».

Neblagovremene i nepotpune prijave se odbacuju, a depozit se vraća.

Javno otvaranje pismenih ponuda održaće se dana 26.03.2021 godine, u svečanoj sali grada Užica, ulica Dimitrija Tucovića broj 52, 31000 Užice, u prisustvu Komisije formirane rešenjem  Gradskog veća grada Užica i  učesnika oglasa i to:

-za Lokaciju broj 1 u 12,00 časova,

-za Lokaciju broj 2 u 12,30 časova,

-za Lokaciju broj 3 u 13,00 časova,

-za Lokaciju broj 4 u  13,30 časova,

Ako javnom otvaranju ponuda prisustvuje učesnik oglasa lično potrebno je da pruži na uvid dokaz o identitetu (važeća lična karta ili pasoš). U slučaju da ga zastupa ovlašćeno lice po punomoćju potrebno je da isto lice priloži specijalno punomoćje za zastupanje na javnom otvaranju ponuda overeno od strane nadležnog organa.

Postupak javnog otvaranja ponuda sprovešće se i u slučaju da pristigne najmanje jedna blagovremena i potpuna prijava.

Osnovni kriterijum za izbor najpovoljnijeg učesnika na javnom oglasu je visina ponuđene cene.

Učesnici javnog oglasa koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača imaju pravo na povraćaj uplaćenog depozita, u roku od 8  dana od dana donošenja Rešenja o otuđenju predmetne nepokretnosti ponuđaču koji je ponudio najpovoljnije uslove.

Najpovoljnijem ponuđaču depozit se uračunava u ukupan iznos naknade prilikom zaključenja ugovora o kupoprodaji.

Ako najpovoljniji ponuđač odustane od ponude, odnosno ne zaključi ugovor o kupoprodaji ili ne plati kupoprodajnu cenu u skladu sa tačkom IV ovog oglasa, gubi pravo na povraćaj depozita, u kom slučaju će se doneti rešenje o izboru sledećeg najpovoljnijeg ponuđača.

Zainteresovani učesnici javnog oglasa u toku trajanja ovog oglasa, a pre podnošenja prijava mogu dobiti detaljnije informacije o nameni objekata koji se mogu graditi na konkretnoj parceli, koeficijentu iskorišćenosti, stepenu izgrađenosti, gabaritu, spratnosti objekta, kao i  druge relevantne podatke od  Katarine Delić  na telefon broj 031/592-423.

Prijave  se podnose u zatvorenoj koverti, za svaku lokaciju posebno na kojoj treba da stoji sledeći tekst:

«PRIJAVA NA  OGLAS  ZA  OTUĐENJE  NEPOKRETNOSTI– NE OTVARATI» sa naznakom ”Otuđenje nepokretnosti na Lokaciji  broj 1»

 «PRIJAVA NA  OGLAS  ZA  OTUĐENJE  NEPOKRETNOSTI– NE OTVARATI» sa naznakom ”Otuđenje nepokretnosti na Lokaciji  broj 2»

 «PRIJAVA NA  OGLAS  ZA  OTUĐENJE  NEPOKRETNOSTI– NE OTVARATI» sa naznakom ”Otuđenje nepokretnosti na Lokaciji  broj 3»

 «PRIJAVA NA  OGLAS  ZA  OTUĐENJE  NEPOKRETNOSTI– NE OTVARATI» sa naznakom ”Otuđenje nepokretnosti na Lokaciji  broj 4»

 Prijava se podnosi na sledeću adresu:GRAD UŽICE, 31000 Užice,Ulica Dimitrija Tucovića 52 (za Komisiju za otuđenje nepokretnosti) ili lično u prijemnu kancelariju broj 12 Gradske uprave Užice, na istoj adresi.

Na poleđini koverte vidljivo naznačiti naziv i adresu podnosioca prijave.

Sve bliže informacije u vezi sa oglasom mogu se dobiti na telefon broj 031/590-109, osoba za kontakt Predrag Militinović.