Javna nabavka - Radovi na uređenju platoa ispred Gradske kuće
20/03/2017

Javna nabavka – Radovi na uređenju platoa ispred Gradske kuće

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD UŽICE
Gradska uprava za
infrastrukturu i razvoj
VIII Broj: 404-75/17
14.03.2017. godine
U ž i c e

 

Na osnovu člana 31. 32. 52. i 61. Zakona o javnim nabavkama («Službeni glasnik RS», broj 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke načelnika gradske uprave grada Užica za infrastrukturu i razvoj, o pokretanju postupka javne nabavke radova u otvorenom postupku, JN  VIII broj: 404-75/17 od 14.03.2017. godine

GRAD UŽICE

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Objavljuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice – Načelnik, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.graduzice.org

Vrsta naručioca: organ Državne uprave.

  1. Vrsta postupka : Otvoreni postupak javne nabavke
  2. Vrsta predmeta: radovi.
  3. Predmet javne nabavke su radovi na uređenju platoa ispred gradske kuće.

Oznaka iz opšteg rečnika nabavki je: Sektor F – građevinarstvo; Šifra ORN: 45432112-2 Popločavanje, 45233253 Radovi na površinskom sloju pešačkih staza, 45231300 Radovi na izgradnji cevovoda za vodu i kanalizaciju, 45316100 Instalacije spoljne rasvete.

  1. Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena.
  2. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija može preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.graduzice.org

  1. 7. Pravo učešća u postupku javne nabavke ima ponuđač koja ispunjava obavezne i dodatne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom.
  2. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku radova u otvotenom postupku, JN VIII broj 404-75/17- NE OTVARATI. – Radovi na uređenju platoa ispred gradske kuće.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 19.04.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2.  Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 19.04.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 90 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 25 dana od dana javnog otvaranja ponuda i biće objavljen na portalu uprave za javne nabavke i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Zainteresovano lice može, u pisanom obliku tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dan pre isteka roka za podnošenje ponude.
  7. Lica za kontakt su: Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs i Slaviša Projević, dipl. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs ; telefon 031/590-138

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE.
Pitanja i odgovore možete preuzeti OVDE.
Izmene konkursne dokumentacije možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o produžetku roka za podnošenje ponuda možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o podnetom zahtevu za zaštitu prava možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o produžetku roka za podnošenje ponuda možete preuzeti OVDE.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE.
Odluku o izmeni ugovora možete preuzeti OVDE.