II Javni oglas za davanje u zakup garaže u Sevojnu
12/04/2024

II Javni oglas za davanje u zakup garaže u Sevojnu

Na osnovu Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u javnoj svojini grada Užica („Službeni list grada Užica“ broj 37/14, 30/16, 4/20 i 57/21), Odluke gradonačelnice Grada Užica o davanju u zakup garaže broj 10 u suterenu stambene zgrade u ulici Višeslava Bugarinovića 14a u Sevojnu  broj 000832942 2024 od 25.03.2024.godine, putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda, grad Užice

 

Raspisuje

 

II JAVNI OGLAS

ZA DAVANJE U ZAKUP GARAŽE BROJ 10 U SUTERENU STAMBENE ZGRADE U ULICI VIŠESLAVA BUGARINOVIĆA 14A U SEVOJNU, PUTEM PRIKUPLJANJA ZATVORENIH PISMENIH PONUDA

 

 

  1. PREDMET OGLASA

Raspisuje se javni oglas za davanje u zakup nepokretnosti u javnoj svojini  grada Užica prikupljanjem zatvorenih pismenih ponuda i to:

– zakup garaže u suterenu stambene zgrade u ulici Višeslava Bugarinovića 14a u Sevojnu, i to garaže broj 10, neto korisne površine 22,00 m2, koja je izgrađena na kat. parceli br. 4009/16 KO Sevojno u Sevojnu, upisane u list nepokretnosti br.5 KO Sevojno, kao javna svojina grada Užica

  1. VREME ZAKUPA

                    Prostor u javnoj svojini grada Užica se daje u zakup na vreme od 5 (pet)

godina.

  1. NAMENA I STANJE OBJEKTA

                    Objekat se izdaje u „viđenom stanju“. Objekat je garaža.

  1. POČETNA CENA ZAKUPA

Početni iznos zakupnine za garažu br.10 iznosi 77,22 eura, u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po srednjem kursu Narodne banke Srbije bez obračuna PDV-a.

  1. NAČIN PLAĆANJA

Lice koje u skladu sa raspisanim javnim oglasom dobije u zakup poslovni prostor dužan je da iznos zakupnine plaća 10.-og u mesecu za predhodni mesec, na osnovu fakture Gradske uprave za poslove finansija, računovodstva i privrede.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora se potpisuje u roku od 5 dana od dana odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

U iznosu zakupnine nije uračunat porez i isti pada na teret zakupca.

Račune za utrošenu energiju, komunalne usluge i ostale troškove zakupa plaća zakupac.

  1. OPŠTI USLOVI OGLASA

Postupak davanja u zakup poslovnog prostora sprovešće Komisija imenovana rešenjem Gradonačelnika II broj 361-5/21 od 08.02.2021. godine.

Oglas će biti otvoren 7 dana od 12.04.2024. godine koji je dan objavljivanja u sredstvima javnog informisanja.

Rok za dostavljanje ponuda za učešće u postupku je do 19.04.2024 .godine do 12 časova, bilo da se šalje poštom, bilo da se predaje lično na pisarnicu.

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti.

Svi učesnici oglasa se obavezuju da uz ponudu dostave dokaz o uplati depozita za učešće na oglasu u iznosu od 3 mesečne zakupnine, što za garažu br.10 iznosi 231,66 evra sve u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate na račun budžeta grada Užica-depozit broj 840-818804-47 kod Uprave za trezor.

Cena prodajne dokumentacije iznosi 1000,00 dinara. Profaktura se može preuzeti tokom trajanja oglasa svakog radnog dana u periodu od 8.00 časova do 14.00 časova, na sledećoj adresi : Grad Užice 31000 Užice, ulica Dimitrija Tucovića 52, u kancelariji 23, prizemlje.

Pravna i fizička lica stiču pravo učešća kada, nakon dobijanja profakture izvrše uplatu radi otkupa dokumentacije. Prilikom preuzimanja dokumentacije učesnici oglasa su obavezni da potpišu izjavu o gubitku prava na vraćanje depozita koji čini sastavni deo dokumentacije. Učesnici javnog oglasa koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača imaju pravo na povraćaj depozita , po srednjem kursu NBS na dan uplate od strane grada Užica, u roku od 8 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

Pravo učešća na oglasu imaju sva pravna i fizička lica.

  1. OBAVEZNA SADRŽINA PONUDE

za fizička lica: naziv objekta, dokaz o uplati depozita ili kopiju garancije, ime, prezime, fotokopija lične karte, adresa stanovanja, potpisanu izjavu o gubitku prava na povraćaj depozita i izjavu učesnika oglasa da prihvata uslove iz ovog javnog oglasa, broj računa na koji će se izvrđiti povraćaj depozita;

za pravna lica i preduzetnike: naziv objekta, dokaz o uplati depozita ili kopiju garancije, podaci o nazivu, poslovnom imenu, kopiju rešenja o upisu u registar kod ovlašćenog organa, datum, naziv organa, PIB ,uredno ovlašćenje za zastupanje, potpisanu izjavu o gubitku prava na povraćaj depozita, izjavu učesnika oglasa da prihvata uslove iz ovog javnog oglasa, broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita;

 

       Neblagovremena ponuda je: ponuda podneta po isteku roka za podnošenje ponude.

       Neuredna ponuda je: ponuda u kojoj nisu navedeni naziv objekta i katastarska parcela, ponuda koja ne sadrži sve tražene podatke iz javnog oglasa i tražena dokumenta iz dela koji je označen kao „obavezna sadržina ponude“.

       Neblagovremene i neuredne ponude i ponude dostavljene od strane lica koje je na drugi način kao zakupac prekršilo odredbe ugovora o zakupu se odbacuje.

 

       Zapečaćena koverta sa ponudom treba da sadrži:

prijavu za učešće na javnom prikupljanju zatvorenih pismenih ponuda potpisanu lično ili od strane ovlašćenog lica i dokaz da je u pitanju ovlašćeno lice

bezuslovnu ponudu uz navođenje jasno određenog iznosa na koju ponuda glasi

potpisanu izjavu o gubitku prava na povraćaj depozita

fotokopiju punomoćja, overenog pred nadležnim organom, za zastupanje na javnom otvaranju ponuda, ako otvaranju prisustvuje ovlašćeni predstavnik,

za pravna lica – izvod iz registra APR-a ili drugog registra i OP obrazac, za fizička lica  fotokopiju lične karte a za konzorcijum – fotokopiju ugovora o konzorcijumu i ovlašćenje za zastupanje konzorcijuma.

Javno otvaranje ponuda održaće se dana 22.04.2024.godine u 13,00 časova u Kancelariji broj 23 Gradske kuće, Užice, ulica Dimitrija Tucovića br.52 u prisustvu komisije formirane rešenjem gradonačelnice grada Užica.

Osnovni kriterijum za izbor najpovoljnijeg učesnika javnog otvaranja zatvorenih pismenih ponuda je visina ponuđene cene zakupa.

Postupak javnog otvaranja ponuda sprovešće se i u slučaju da pristigne najmanje jedna blagovremena i potpuna ponuda na osnovu koje se podnosilac registruje i proglašava zakupcem, ako je u svojoj ponudi dao istu ili veću cenu zakupa od ponuđene javnim oglasom. Ukoliko je pristigla samo jedna ponuda, u kojoj je data cena zakupa manja od ponuđene javnim oglasom, a otvaranju ponuda prisustvuje ovlašćeni predstavnik ponuđača, biće mu ponuđeno da prihvati cenu zakupa ponuđenu javnim oglasom. Ako ponuđenu cenu zakupa prihvati, smatra se zakupcem. Ako javnom otvaranju ponuda prisustvuje učesnik oglasa lično potrebno je da pruži na uvid dokaz o idntitetu (važeća lična karta ili pasoš). U slučaju da ga zastupa ovlašćeno lice priloći original punomoćja (overenog pred nadlećnim organom) za zastupanje na javnom otvaranju ponuda.

Učesnici javnog oglasa koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača imaju pravo na povraćaj depozita, po srednjem kursu NBS na dan uplate od strane grada Užica, u roku od 8 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

       Ako najpovoljniji ponuđač odustane od ponude, gubi pravo na povraćaj depozita, a postupak javnog oglašavanja se ponavlja.

Najpovoljnijem ponuđaču koji je dobio rašenje o zakupu poslovnog prostora, depozit se uračunava u ukupan iznos prve tri mesečne zakupnine prilikom zaključenja ugovora o zakupu. Ukoliko ne pristupi zaključenju ugovora gradonačelnica grada Užica će poništiti akt o davanju u zakup poslovnog prostora, a najpovoljniji ponuđač guvi pravo na povraćaj depozita.

Zainteresovani učesnici oglasa, u toku trajanja ovog oglasa, a pre podnošenja ponuda, mogu dobiti detaljne informacije o nameni objekta kao i druge relevantne podatke i mogu da zakažu termin za obilazak predmetnog objekta, u kancelariji broj 23 Gradske kuće ili na telefon 592-427.

Izlazak na lice mesta radi pregleda prostora koji je predmet javnog oglašavanja zainteresovana lica mogu zakazati svakog radnog dana u periodu od 08,00 do 14,00 časova, od trenutka objavljivanja oglasa.

Učesnik javnog oglasa koji smatra da mu je povređeno pravo, može da podnese prigovro Gradskom veću u roku od 3 dana od dana dostavljanja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

Ponude se podnose u zatvorenoj zapečaćenoj koverti sa  naznakom:

– davanje u zakup garaže broj 10 u Sevojnu, u ulici Višeslava Bugarinovića 14a, a na poleđini je potrebno staviti naziv, broj telefona i adresu ponuđača.

Ponude se ponude na sledeću adresu:

Grad Užice, 31000 Užice,

Ulica Dimitrija Tucovića broj 52

(za Komisiju za davanje u zakup poslovnog prostora (garaža) u javnoj svojini grada Užica)

ili lično u prijemnu kancelariju broj 12, na istoj adresi.

Sve bliže informacije u vezi sa oglasom mogu se dobiti na telefon 031/592-427.