GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA,
OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI
IV Broj: 404-43/22
Datum:03.02.2022. godine
Na osnovu člana 27. stav 1. tačka 3) Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 91/19) i Odluke o sprovođenju postupka nabavke na koju se Zakon o javnim nabavkama ne primenjuje broj IV 404-43/22 od 02.02.2022. godine, naručilac objavljuje:
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
Podaci o naručiocu:
Grad Užice – Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul.Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, (u daljem tekstu: Naručilac) poziva sve zainteresovane privredne subjekte da podnesu svoje pismene ponude u skladu sa priloženom pratećom dokumentacijom, radi zaključenja ugovora o pružanju usluga obezbeđenja imovine i zaposlenih zgrade Gradske uprave Grada Užica u skladu sa odredbama člana 27. stav 1. tačka 3) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“ br. 91/19), odredbe Zakona o javnim nabavkama se ne primenjuju na nabavku društvenih i drugih posebnih usluga iz člana 75. Zakona čija je procenjena vrednost manja od 15.000.000 dinara kada nabavku sprovodi javni naručilac.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs.
CPV oznaka – 79710000-4 – usluge obezbeđenja (društvene i druge posebne usluge – prilog 7).
Kriterijum za dodelu ugovora: ugovor se dodeljuje ekonomski najpovoljnijoj ponudi koja se određuje na osnovu kriterijuma cene.
Način preuzimanja prateće dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na internet stranici Naručioca i ista se može preuzeti sa sajta naručioca – www.uzice.rs
Način podnošenja ponuda i rok:
Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za nabavku broj IV 404-43/22 usluge obezbeđenja imovine i zaposlenih zgrade Gradske uprave Grada Užica“ – NE OTVARATI.
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište i telefon.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 10.02.2022. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 10.02.2022. godine u 11:15 časova od strane lica zaduženih za sprovođenje postupka nabavke, u prostorijama Gradske uprave Grada Užica u Maloj sali.
Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju licima zaduženim za sprovođenje postupka nabavke pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 3 (tri) dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora će biti objavljena na internet stranici naručioca www.uzice.rs u roku od 3 (tri) dana od dana donošenja.
Lice za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs