GRADSKA UPRAVA ZA INFRASTRUKTURU I RAZVOJ
Broj:000367601 2024 07500 009 003 405 001
Datum:08.02.2024. godine
Na osnovu člana 27. stav 1. tačka 1) Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 91/19) i Odluke o pokretanju postupka nabavke na koju se Zakon o javnim nabavkama ne primenjuje broj 000367601 2024 07500 009 003 405 001 od 07.02.2024. godine, naručilac objavljuje:
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
Podaci o naručiocu:
Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul.Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, (u daljem tekstu: Naručilac) poziva sve zainteresovane ponuđače da podnesu svoje pismene ponude u skladu sa priloženom pratećom dokumentacijom, radi zaključenja ugovora izvođenju radova na održavanju trupa puta i sistema za odvodnjavanje, u skladu sa odredbama člana 27. stav 1. tačka 1) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“ br. 91/19 i 92/23), odredbe Zakona o javnim nabavkama se ne primenjuju na nabavku radova čija je procenjena vradnost manja od 3.000.000 dinara.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs.
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: radovi na odvodnjavanju i površinski radovi – 45232451
Kriterijum za dodelu ugovora: ugovor se dodeljuje ekonomski najpovoljnijoj ponudi koja se određuje na osnovu kriterijuma cene.
Način preuzimanja prateće dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na internet stranici Naručioca i ista se može preuzeti sa sajta naručioca – www.uzice.rs
Način podnošenja ponuda i rok:
Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za nabavku broj 000367601 2024 07500 009 003 405 001 Radovi na održavanju trupa puta i sistema za odvodnjavanje – NE OTVARATI.
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište i telefon.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 14.02.2024. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 14.02.2024. godine u 11:30 časova od strane lica zaduženih za sprovođenje postupka nabavke, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju licima zaduženim za sprovođenje postupka nabavke pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 3 (tri) dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora će biti objavljena na sajtu naručioca www.uzice.rs u roku od 3 (tri) dana od dana donošenja.
Lice za kontakt: Marija Radenković, marija.radenkovic@uzice.rs