Javna nabavka - Nabavka i postavljanje sata na Trgu partizana
05/07/2017

Javna nabavka – Nabavka i postavljanje sata na Trgu partizana

Grad Užice
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj
VIII Broj 404-233/17
05.07.2017. godine
U ž i c e

Na osnovu člana 60. stav 1. tačka 2)  Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretnju postupka javne nabavke male vrednosti VIII Broj 404-233/17 od 04.07.2017. godine

GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA INFRASTRUKTURU I RAZVOJ

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

objaljuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, upućuje poziv ponuđačima da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: organ Državne uprave

2. Vrsta postupka javne nabavke: javna nabavka male vrednosti
3. Vrsta predmeta javne nabavke: dobra.
4. Predmet javne nabavke: Nabavka i postavljanje sata na Trgu partizana.
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: satovi – 39254100-8.
5. Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena.
6. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.

Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs  ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

7. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku male vrednosti: Nabavka i postavljanje sata na Trgu partizana (dobra);  VIII Broj 404-233/17 – NE OTVARATI

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 17.07.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

8. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
9. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 17.07.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
10. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
11. Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
12. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 9 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
13. Lica za kontakt su: Slaviša Projević, dipl. ekonomista, slavisa.projevic@uzice.rs i Milica Nikolić, dipl. ekonomista milica.nikolic@uzice.rs

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE

Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE.

Obaveštenje o podnetom zahtevu za zaštitu prava možete preuzeti OVDE.

Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE.

Odluku o izmeni ugovora možete preuzeti OVDE.