Obaveštenje o proveri ispunjenosti uslova vozila za taksi prevoz
28/08/2018

Obaveštenje o proveri ispunjenosti uslova vozila za taksi prevoz

Donošenjem Pravilnika o tehničkom pregledu vozila („Sl.gl.RS“, br.13/18) došlo je do određenih izmena zbog kojih je obrazovana, na nivou Grada Užica,  Komisija za utvrđivanje ispunjenosti uslova za vozilo kojim se obavlja taksi prevoz na teritoriji grada Užica.

Komisija bi proveravala ispunjenost uslova u pogledu vozila kojim se vrši taksi prevoz, shodno čl.9. Odluke o auto taksi prevozu („Sl.list grada Užica“, br.13/11, 10/17 i 20/17),  kada nije moguće dokazivanje ispunjenosti uslova od strane ovlašćene organizacije za tehnički pregled vozila.

Komisija će vršiti proveru ispunjenosti uslova vozila za taksi prevoz jednom sedmično i to sredom u vremenu od 09,00-13,00 sati na parking prostoru Gradske uprave, sporedni ulaz (ulaz sa Slanuše) po principu zakazivanja termina za taj period kako bi se izbegle gužve. Komisija počinje sa radom 29.08.2018.godine.

Ovim  putem obaveštavaju se svi taksi preduzetnici da je potrebno da se najkasnije jedan dan pre navedenog roka jave u Gradsku upravu, kancelarija broj 28 (prizemlje) sa potrebnom dokumentacijom kako bi se odredila satnica pregleda taksi vozila.

Za sve potrebne informacije obratiti se Gradskoj upravi za infrastrukturu i razvoj grada Užica, kancelarija broj 28 (prizemlje). Kontakt telefon je 031/590-163.

NAPOMENA: MOLE SE TAKSI PREDUZETNICI DA DOLAZE ISKLJUČIVO U ZAKAZANO VREME KAKO BI SE TEHNIČKI PREGLED NESMETANO IZVRŠIO.