Javna nabavka - Usluge fiksne telefonije za potrebe gradskih uprava
21/09/2017

Javna nabavka – Usluge fiksne telefonije za potrebe gradskih uprava

GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-290/17
18.09.2017. godine
U ž i c e

 

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. i člana 39. stav 5. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti IV broj 404-290/17 od 18.09.2017. godine

 

GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA, OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice- Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: organ Državne uprave.

  1. Vrsta postupka javne nabavke: JN male vrednosti usluga
  2. Vrsta predmeta nabavke: usluga.
  3. Predmet javne nabavke: Usluge fiksne telefonije za potrebe gradskih uprava

Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:

– 64211000 – Telefonske usluge

  1. Kriterijum za dodelu ugovora je : Ekonomski najpovoljnija ponuda
  2. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija može se preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

  1.  Pravo učešća u postupku javne nabavke ima ponuđač koja ispunjava obavezne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom, a ispunjenost uslova za učešće u postupku, ponuđač dokazuje u skladu sa članom  Zakona o javnim nabavkama definisanim konkursnom dokumentacijom.
  2. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku male vrednosti usluga: Usluge fiksne telefonije za potrebe gradskih Uprava, JN IV broj 404-290/17- NE OTVARATI

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 29.09.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2.  Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 29.09.2016. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3.  Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača su dužni da  pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 8 dana od dana javnog otvaranja ponuda i biće objavljen na portalu Uprave za javne nabavke i sajtu grada u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Zainteresovano lice može, u pisanom obliku tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dan pre isteka roka za podnošenje ponude.
  7. Lica za kontakt su: Aleksandar Ristović, aleksandar.ristovic@uzice.rs , 031/ 590-156, Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs i Slaviša Projević, dip. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs ; telefon 031/590-138

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE.
Izmene konkursne dokumentacije možete preuzeti OVDE.
Pitanja u vezi sa pripremom ponude možete preuzeti OVDE.
Odgovore na pitanja u vezi sa pripremom ponude možete preuzeti OVDE.
Drugu izmenu konkursne dokumentacije možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o produženju roka za podnošenje ponuda možete preuzeti OVDE.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE.