Javna nabavka - Usluga personalne asistencije odraslim osobama sa invaliditetom u obavljanju svakodnevnih životnih i radnih aktivnosti
07/05/2019

Javna nabavka – Usluga personalne asistencije odraslim osobama sa invaliditetom u obavljanju svakodnevnih životnih i radnih aktivnosti

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-134/19
7.05.2019. godine
U ž i c e

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti IV broj 404-134/19, od 06.05.2019. godine

 

GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA,
OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI GRADA UŽICA

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

1. Podaci o naručiocu:
Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti grada Užica, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
2. Vrsta naručioca: Gradska uprava.
3. Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti.
4. Vrsta predmeta: usluga.
5. Predmet javne nabavke: Pružanje usluge personalne asistencije odraslim osobama sa invaliditetom u obavljanju svakodnevnih životnih i radnih aktivnosti
Naziv i i oznaka iz opšteg rečnika nabavki: 85312120- dnevne usluge u zajednici za osobe sa invaliditetom i mlade osobe
6. Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
7. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija može se preuzeti sa Portala za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
8. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za personalnu asistenciju odraslim osobama sa invaliditetom, JN IV broj 404-134/19 – NE OTVARATI
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za podnošenje ponuda: 16.05.2019. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
9. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
10. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 16.05.2019. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali. Otvaranje ponuda je javno i može prisustvovati svako zainteresovano lice.
11. Uslovi za učestvovanje predstavika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
12. Ponuda mora imati rok važenja minimum 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
13. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
14. Lice za kontakt:
Ljiljana Jovanović, tel 031 590-154
Slaviša Projević, e mail slavisa.projevic@uzice.rs

 

 

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija
Odluka o dodeli ugovora
Obaveštenje o zaključenom ugovoru