Javna nabavka - Usluga dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju
04/03/2019

Javna nabavka – Usluga dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-62/19
4.03.2019. godine
U ž i c e

 

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2., a u vezi sa članom 39a Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15, 68/15), i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti IV broj 404-62/19, od 04.03.2019. godine

GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA,
OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI GRADA UŽICA
Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

1. Podaci o naručiocu:
Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti grada Užica, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: Gradska uprava.
2. Vrsta postupka: javna nabavka male vrednosti.
3. Vrsta predmeta: usluge.
4. Predmet javne nabavke: Pružanje usluge dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju. Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavki: 85312100-dnevne usluge u zajednici.
5. Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
6. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija se može preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
7. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za pružanje usluge dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju, JN IV broj 404-62/19 – NE OTVARATI
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za podnošenje ponuda: 14.03.2019. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
8. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
9. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 14.03.2019. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
10. Uslovi za učestvovanje predstavika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
11. Ponuda mora imati rok važenja minimum 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
12. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
13. Lice za kontakt:
Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs
Nataša Vukašinović, natasa.vukasinovic@uzice.rs

 

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Usluga dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju
Odluka o obustavi postupka - Usluga dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju
Obaveštenje o obustavi postupka - Usluga dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju