Javna nabavka - Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih i nekategorisanih puteva - iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala
03/02/2020

Javna nabavka – Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih i nekategorisanih puteva – iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala

GRADSKA UPRAVA ZA
INFRASTRUKTURU I RAZVOJ
VIII Broj: 404-23/20
Datum: 03.02.2020.

Na osnovu člana 60. stav 1. tačka 1) Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretanju otvorenog postupka VIII 404-23/20 od 03.02.2020. godine, naručilac objavljuje:

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
u otvorenom posutpku

1. Podaci o naručiocu: Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice,
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava
2. Predmet javne nabavke: Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih, nekategorisanih puteva – iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: mašine za zemljane radove – 43210000-8.
Predmet javne nabavke je oblikovan u 4 (četiri) partije:
Partija 1 – Ravni, Skržuti, Nikojevići, Drežnik, Ljubanje
Partija 2 – Gorjani, Zlakusa, Krvavci, Sevojno, Kačer, Bela Zemlja, Buar
Partija 3 – Vrutci, Bioska, Stapari, Volujac, Kremna, Mokra Gora, Gostinica
Partija 4 – Trnava, Karan, Ribaševina, Lunovo selo, Duboko
3. Priroda i obim radova i osnovna obeležja radova, mesto izvršenja radova: Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih, nekategorisanih puteva; obim radova: definisan predmerom radova; mesto izvođenja radova: teritorija Grada Užica
4. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove predviđene čl. 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama koji su bliže određeni konkursnom dokumentacijom.
5. Ponuđači su obavezni da uz ponudu dostave dokaze o ispunjenosti uslova za učešće u skladu sa članom 77. Zakona o javnim nabavkama i uslovima iz konkursne dokumentacije.
6. Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.
7. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.
Ista se može preuzeti sa Portala javnih nabavki www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca www.uzice.rs
8. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku broj VIII 404-23/20 Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih, nekategorisanih puteva – iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala – NE OTVARATI. Na poleđini koverte navesti naziv, adresu ponuđača i telefon.
Obavezno navesti broj i naziv partije za koju se ponuda podnosi.
Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili za više ili za sve partije. Ponuda mora da obuhvati najmanje jednu celokupnu partiju.
U slučaju da ponuđač podnese ponudu za jednu ili za više ili za sve partije, ona mora biti podneta tako da se može ocenjivati za svaku partiju posebno.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu u jednoj partiji u toj partiji ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti isto lice može učestvovati u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 06.03.2020. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
9. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
10. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 06.03.2020. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
11. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
12. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 25 dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora će biti objavljena na Portalu javnih nabavki www.portal.ujn.gov.rs i sajtu naručioca www.uzice.rs u roku od 3 (tri) dana od dana donošenja.
13. Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Milica Nikolić, milica.nikolic@uzice.rs

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija
Zapisnik o otvaranju ponuda
Izveštaj o stručnoj oceni ponuda
Odluka o dodeli ugovora
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 1
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 4
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 3
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 2