Javna nabavka - Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih i nekategorisanih puteva, iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala
04/03/2019

Javna nabavka – Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih i nekategorisanih puteva, iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala

GRAD UŽICE
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj
VIII Broj 404-54/19
04.03.2019. godine
U ž i c e

Na osnovu člana 60. stav 1. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretanju otvorenog postupka VIII 404-54/19 od 04.03.2019. godine, naručilac objavljuje:

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
u otvorenom posutpku

1. Podaci o naručiocu:
Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice,
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava
2. Predmet javne nabavke: Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih i nekategorisanih puteva, iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: mašine za zemljane radove – 43210000-8.
Predmet javne nabavke je oblikovan u 4 (četiri) partije.
Partija 1 – Ravni, Skržuti, Nikojevići, Drežnik, Ljubanje .
Partija 2 – Gorjani, Zlakusa, Krvavci, Sevojno, Kačer, Bela Zemlja, Buar.
Partija 3 – Vrutci, Bioska, Stapari, Volujac, Kremna, Mokra Gora, Gostinica.
Partija 4 – Trnava, Karan, Ribaševina, Lunovo selo, Duboko.
3. Priroda i obim radova i osnovna obeležja radova: rad mašina na ugradnji jalovine i izvođenju ostalih zemljanih radova.
4. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove predviđene čl. 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama koji su bliže određeni konkursnom dokumentacijom.
5. Ponuđači su obavezni da uz ponudu dostave dokaze o ispunjenosti uslova za učešće u skladu sa članom 77. Zakona o javnim nabavkama i uslovima iz konkursne dokumentacije.
6. Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.
7. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.
Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
8. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku broj VIII 404-54/19 Ugradnja jalovine i rad mašina na probijanju seoskih, lokalnih i nekategorisanih puteva, iskop, odvoz, planiranje i valjanje svih vrsta materijala – NE OTVARATI. Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt. Obavezno navesti broj i naziv partije za koju se ponuda podnosi.
Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili za više partija. Ponuda mora da obuhvati najmanje jednu celokupnu partiju.
U slučaju da ponuđač podnese ponudu za jednu ili više partija, ona mora biti podneta tako da se može ocenjivati za svaku partiju posebno.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu u jednoj partiji u toj partiji ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti isto lice može učestvovati u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 04.04.2019. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
9. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
10. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 04.04.2019. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
11. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
12. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 25 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
13. Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Ivana Drčelić, ivana.drcelic@uzice.rs

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija
Odluka o dodeli ugovora
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Parija 2- Gorjani, Zlakusa, Krvavci, Sevojno, Kačer, Bela Zemlja,Buar
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Partija 3 - Vrutci, Bioska, Stapari, Volujac, Kremna, Mokra Gora, Gostinica
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Partija 4 - Trnava, Karan, Ribaševina, Lunovo selo, Duboko
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Partija 1 - Ravni, Skržuti, Nikojevići, Drežnik, Ljubanje