GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-310/17
10.10.2017. godine
Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. i člana 39. stav 5. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12), i Odluke Načelnika gradske uprave za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti radova IV broj 404-310/17, od 10.10.2017. godine
GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti
ul. Dimitrija Tucovića br. 52
Upućuje
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Podaci o naručiocu:
Grad Užice, Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: organ Državne uprave.
- Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti.
- Vrsta predmeta: radovi.
- Predmet javne nabavke: Građevinski radovi na uređenju prostora za arhivu. Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavki 45400000 – Završni građevinski radovi. Javna nabavka planirana planom javnih nabaki male vrednosti za 2017.godinu pod rednim brojem 1.3.2. Kapitalno održavanje objekata Mesnih zajednica.
- Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena.
- Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna
Konkursna dokumentacija može se preuzeti lično u prostorijama naručioca Grad Užice Dimitrija Tucovića 52, Užice, kancelarija 47, uz overeno i potpisano punomoćje , svakog radnog dana od 8 do 15 časova, do isteka roka za podnošenje ponuda, ili se može preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.poral.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
- Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva zainteresovana lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom. Ispunjenost uslova za učešće u postupku, ponuđač dokazuje na način predviđen članom stav 4. Zakona o javnim nabavkama, odnosno izjavom datom pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću koja je sastavni deo konkursne dokumentacije.
- Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku male vrednosti: Građevinski radovi na uređenju kancelarija Mesnih zajednica, JN IV broj 404-310/17 – NE OTVARATI
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 23.10.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
- Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
- Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 10.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
- Uslovi za učestvovanje predstavika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
- Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 7 dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli Ugovora biće objavljena u roku od 3 dana od dana donošenja na Portalu Uprave za javne nabavke www.poral.ujn.gov.rs i na sajtu naručioca www.uzice.rs.
- Zainteresovano lice može, u pisanom obliku tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dan pre isteka roka za podnošenje ponude.
- Lice za kontakt je Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs i Slaviša Projević, dil. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs telefon 031/590-138
Predsednik Komisije
Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE.