Javna nabavka - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
12/02/2019

Javna nabavka – Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada

GRAD UŽICE
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj
VIII Broj 404-27/19
12.02.2019. godine
U ž i c e

Na osnovu člana 60. stav 1. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretanju otvorenog postupka VIII 404-27/19 od 11.02.2019. godine, naručilac objavljuje:

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
u otvorenom posutpku

1. Podaci o naručiocu:
Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice,
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava
2. Predmet javne nabavke: Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada.
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: bravarski radovi – 45421160-3; radovi na iskopavanju – 45112400-9; betonski radovi – 45262300-4; radovi na rušenju – 45111100-9.
Predmet javne nabavke je oblikovan u 4 (četiri) partije.
Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada Partija 1
Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada Partija 2
Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada Partija 3
Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada Partija 4
3. Priroda i obim radova i osnovna obeležja radova, mesto izvršenja radova: popravka uličnih rešetki, izgradnja potpornih zidova i gredica, popravka šahtova; obim radova definisan predmerom; osnovna obeležja radova – radovi na iskopu, utovaru otpadnog materijala i rušenju, betonski radovi, bravarski radovi, stolarski radovi; ostali radovi; mesto izvođenja: teritorija Grada Užica.
4. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove predviđene čl. 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama koji su bliže određeni konkursnom dokumentacijom.
5. Ponuđači su obavezni da uz ponudu dostave dokaze o ispunjenosti uslova za učešće u skladu sa članom 77. Zakona o javnim nabavkama i uslovima iz konkursne dokumentacije.
6. Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.
7. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.
Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
8. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku broj VIII 404-27/19 Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada – NE OTVARATI. Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt. Obavezno navesti broj partije za koju se ponuda podnosi.
Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili za više partija. Ponuda mora da obuhvati najmanje jednu celokupnu partiju.
U slučaju da ponuđač podnese ponudu za jednu ili više partija, ona mora biti podneta tako da se može ocenjivati za svaku partiju posebno.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu u jednoj partiji u toj partiji ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti isto lice može učestvovati u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 18.03.2019. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
9. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
10. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 18.03.2019. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
11. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
12. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 25 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
13. Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Milica Nikolić, milica.nikolic@uzice.rs

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
Pojašnjenje konkursne dokumentacije br.1 - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
Izmene konkursne dokumentacije br.1- Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
Odluka o dodeli ugovora - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru Partija 1 - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru Partija 3 - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru Partija 4 - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru Partija 2 - Radovi na popravkama malog obima na javnim površinama grada