Javna nabavka - Prilagođeni prevoz za korisnike dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju
28/03/2018

Javna nabavka – Prilagođeni prevoz za korisnike dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-51/2018
28.03.2018. godine
U ž i c e

 

 

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15, 68/15), i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti IV broj 404-51/2018 od 28.03.2018. godine

 

 

GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA,

OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI GRADA UŽICA

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti grada Užica, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: uzice.rs

2.Vrsta naručioca: Gradska uprava

  1. Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti.
  2. Vrsta predmeta: usluge.
  3. Predmet javne nabavke je usluga: Prilagođeni prevoz za korisnike dnevnog boravka za decu i mlade sa smetnjama u razvoju na teritoriji grada Užica.

Naziv i i oznaka iz opšteg rečnika nabavki: 60130000 – usluge drumskog putničkog prevoza za posebne namene.

  1. Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
  2. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija može se preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

  1.  Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte  u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda  za uslugu: Prilagođeni prevoz za korisnike dnevnog boravka  za decu i mlade sa smetnjama u razvoju na teritoriji grada Užica, JN IV broj 404-51/2018 – NE OTVARATI

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za podnošenje ponuda: 05.04.2018. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 05.04.2018. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3. Uslovi za učestvovanje predstavika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  6. Lice za kontakt:

Slaviša Projević,  slavisa.projevic@uzice.rs

Vera Vukosavljević, vera.vukosavljevic@uzice.rs

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE.