Javna nabavka - Nabavka vozila za potrebe Gradske opštine Sevojno
26/11/2018

Javna nabavka – Nabavka vozila za potrebe Gradske opštine Sevojno

GRAD UŽICE
GRADSKA OPŠTINA SEVOJNO
PREDSEDNIK
II broj 404-677/18
26.11.2018. godine
Sevojno

 

Na osnovu člana 60.stav1.tačka 2. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti II Broj 404-677/18 od 23.11.2018. godine,

 

GRADSKA OPŠTINA SEVOJNO – GRADA UŽICA

Sevojno, Milivoja Marića broj 40,

 Objavljuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Gradska opština Sevojno- Grada Užica , upućuje poziv ponuđačima da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.sevojno.org.rs,  www. uzice.rs,

Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava

  1. Vrsta postupka javne nabavke: javna nabavka male vrednosti
  2. Vrsta predmeta javne nabavke: dobra.
  3. Predmet javne nabavke: Nabavka vozila za potrebe Gradske opštine Sevojno
  4. Predmet javne nabavke nije oblikovan po partijama

6.Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: motorna vozila –34100000-1.

7.Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena.

Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.

Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs  ili sa sajta naručioca – www.sevojno.org.rs  i www. uzice.rs

  1. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska opština Sevojno, Milivoja Marića  br. 40, 31205  Sevojno  uz napomenu ,, Ponuda za javnu nabavku male vrednosti: Nabavka vozila za potrebe Gradske opštine Sevojno (dobra): II Broj 404-677/18- NE OTVARATI.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 06.12.2018. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 06.12.2018. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske opštine Sevojno, mala sala.
  3. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 9 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Lica za kontakt je : Danka Antonijević, diplomirani pravnik danka.antonijevic@uzice.rs,
    Nataša Vukašinović, diplomirani pravnik natasa.vukasinovic@uzice.rs.

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Nabavka vozila za potrebe Gradske opštine Sevojno
Odluka o dodeli ugovora - Nabavka vozila za potrebe Gradske opštine Sevojno