Javna nabavka - Nabavka računarske opreme za gradske uprave
29/10/2018

Javna nabavka – Nabavka računarske opreme za gradske uprave

GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-262/18
29.10.2018. godine
U ž i c e

 

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. i člana 39. stav 1. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti IV broj 404-262/18 od 29.10.2018. godine

GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA, OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice- Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: Gradska uprava.

  1. Vrsta postupka javne nabavke Javna nabavke male vrednosti dobara
  2. Vrsta predmeta: dobra.
  3. Predmet javne nabavke: Nabavka računarske opreme za Gradske uprave.

Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:

– 30230000 – Računarska oprema

  1. Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena.
  2. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija može se preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

  1. Pravo učešća u postupku javne nabavke ima ponuđač koja ispunjava obavezne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom, a ispunjenost uslova za učešće u postupku, ponuđač dokazuje u skladu sa članom  77. Zakona o javnim nabavkama definisanim konkursnom dokumentacijom.
  2. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte  u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu « Ponuda za javnu nabavku male vrednosti dobara, JN IV broj 404-262/18- NE OTVARATI.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 06.11.2018. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2.  Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 06.11.2018. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora biće objavljena na Portalu javnih nabavki i na sajtu www.uzice.rs u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Zainteresovano lice može, u pisanom obliku tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dan pre isteka roka za podnošenje ponude.
  7. Lica za kontakt su: Aleksandar Ristović, aleksandar.ristovic@uzice.rs, Slaviša Projević, dil. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs ili  Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs

 

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Nabavka računarske opreme za gradske uprave
Odluka o dodeli ugovora - Nabavka računarske opreme za gradske uprave
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Nabavka računarske opreme za gradske uprave