Javna nabavka - Nabavka opreme za potrebe Doma zdravlja Užice
30/03/2018

Javna nabavka – Nabavka opreme za potrebe Doma zdravlja Užice

Grad Užice
Gradonačelnik
Komisija za javnu nabavku
II Broj 404-54/18
29.03.2018. godine
U ž i c e

 

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. i člana 39. stav 5. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), Ugovora o donaciji potpisanog 22.02.2018. između Grada Užica i Ambasade Japana u Republici Srbiji i Odluke o pokretanju otvorenog postupka javne nabavke II Broj 404-54/18 od 29.03.2018. godine

 

GRAD UŽICE – GRADONAČELNIK

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice- Gradonačelnik Grad Užica, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: organ Državne uprave.

  1. Vrsta postupka javne nabavke:Otvoreni postupak javna nabavke dobara po partijama:

Partija 1. Ultrazvučni aparat.
Partija 2. Intraoralni RTG aparat.
Partija 3. Sanitetsko vozilo sa pratećom opremom.

  1. Vrsta predmeta: dobra.
  2. Predmet javne nabavke: Nabavka opreme za potrebe Doma zdravlja Užice.

Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:

33124120-2 – Ultarazvučni dijagnostički uređaji
33111500-6 – Rendgenski uređaji za zubarstvo
34114121-3 – Sanitetska vozila

  1. Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena.
  2. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
  3. Pravo učešća u postupku javne nabavke ima ponuđač koji ispunjava obavezne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom, a ispunjenost uslova za učešće u postupku, ponuđač dokazuje u skladu sa članom  Zakona o javnim nabavkama definisanim konkursnom dokumentacijom.
  4. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte  u zatvorenoj koverti  na adresu: Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za nabavku opreme za potrbe Doma zdravlja Užice, JN  II Broj 404-54/18– NE OTVARATI. Obrazac ponude za svaku partiju mora biti u zasebnoj koverti sa jasnom naznakom PARTIJE na koju se ponuda odnosi.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 30.04.2018. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena
  2. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 30.04. godine do 12,00 časova časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 90 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 15 dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora biće objavljena na Portalu javnih nabavki i na sajtu www.uzice.rs u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Zainteresovano lice može putem mejla tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dana pre isteka roka za podnošenje ponude ukoliko mejl stigne radnim danom posle 15 časova, smatra se da je stigao prvog narednog radnog dana.
  7. Lica za kontakt su:

Aleksandar Tasić, aleksandar.tasic@uzice.rs,

Vera Vukosavljević, dipl. Pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs,

Slaviša Projević, dil. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Javna nabavka materijala - nabavka opreme za potrebe Doma zdravlja Užice
Izmena konkursne dokumentacije-Nabavka opreme za potrebe Doma zdravlja Užice
Odluka o dodeli ugovora - Nabavka opreme za potrebe Doma zdravlja Užice
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Nabavka opreme za potrebe Doma zdravlja Užice