Javna nabavka - Nabavka 87 tableta za potrebe Grada Užica
25/09/2017

Javna nabavka – Nabavka 87 tableta za potrebe Grada Užica

GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-298/17
25.09.2017. godine
U ž i c e

 

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. i člana 39. stav 5. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti IV broj 404-298/17 od 3.07.2017. godine

 

GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA, OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice- Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: organ Državne uprave.

 

  1. Vrsta postupka javne nabavke:Javna nabavke male vrednosti dobara

 

  1. Vrsta predmeta: dobra.

 

  1. Predmet javne nabavke: 87 za potrebe grada Užica.

Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:

– 30230000 – Računarska oprema

 

  1. Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena.

 

  1. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija može se preuzeti lično u prostorijama naručioca Grad Užice Dimitrija Tucovića 52, Užice, kancelarija 47, uz overeno i potpisano punomoćje , svakog radnog dana od 8 do 15 časova, do isteka roka za podnošenje ponuda, ili se može preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

  1. Pravo učešća u postupku javne nabavke ima ponuđač koja ispunjava obavezne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom, a ispunjenost uslova za učešće u postupku, ponuđač dokazuje u skladu sa članom  Zakona o javnim nabavkama definisanim konkursnom dokumentacijom.
  2. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte  u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku male vrednosti dobara, JN IV broj 404-298/17- NE OTVARATI.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 4.10.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2.  Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 4.10.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3.  Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 8 dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora biće objavljena na Portalu javnih nabavki i na sajtu www.uzice.rs u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Zainteresovano lice može, u pisanom obliku tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dan pre isteka roka za podnošenje ponude.
  7. Lica za kontakt su: Aleksandar Ristović, aleksandar.ristovic@uzice.rs, Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs i Slaviša Projević, dil. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs ; telefon 031/590-138

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE.
Odluku o dodeli ugovora za nabavku tableta možete pogledati OVDE.
Obaveštenje o zaključenom možete preuzeti OVDE.