Javna nabavka - Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada
30/01/2020

Javna nabavka – Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada

 

GRADSKA UPRAVA ZA
INFRASTRUKTURU I RAZVOJ
VIII Broj: 404-15/20
Datum: 30.01.2020. godine

Na osnovu člana 60. stav 1. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretanju otvorenog postupka VIII 404-15/20 od 30.01.2020. godine, naručilac objavljuje:

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
u otvorenom posutpku

1. Podaci o naručiocu:
Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice,
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava
2. Predmet javne nabavke: Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: bravarski radovi – 45421160-3; radovi na iskopavanju – 45112400-9; radovi na rušenju – 45111100-9; betonski radovi – 45262300-4.
Predmet javne nabavke je oblikovan u 4 (četiri) partije.
Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada – Partija 1.
Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada – Partija 2.
Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada – Partija 3.
Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada – Partija 4.
4. Priroda i obim radova i osnovna obeležja radova, mesto izvršenja radova: popravke i intervencije malog obima na javnim površinama grada; obim radova je definisan predmerom radova; osnovna obeležja radova: radovi na iskopu, utovaru otpadnog materijala i rušenju, betonski radovi, bravarski radovi, stolarski radovi i ostali radovi; mesto izvršenja radova: teritorija grada Užica.
3. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove predviđene čl. 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama koji su bliže određeni konkursnom dokumentacijom.
4. Ponuđači su obavezni da uz ponudu dostave dokaze o ispunjenosti uslova za učešće u skladu sa članom 77. Zakona o javnim nabavkama i uslovima iz konkursne dokumentacije.
5. Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.
6. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.
Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
7. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku broj VIII 404-15/20 – Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada – NE OTVARATI. Na poleđini koverte navesti naziv, adresu ponuđača i telefon. Obavezno navesti broj partije za koju se ponuda podnosi.
Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili za više partija. Ponuda mora da obuhvati najmanje jednu celokupnu partiju.
U slučaju da ponuđač podnese ponudu za jednu ili više partija, ona mora biti podneta tako da se može ocenjivati za svaku partiju posebno.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu u jednoj partiji u toj partiji ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti isto lice može učestvovati u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 03.03.2020. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
9. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
10. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 03.03.2020. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
11. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
12. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 25 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
13. Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Ivana Drčelić, ivana.drcelic@uzice.rs

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada
Zapisnik o otvaranju ponuda - Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada
Izveštaj o stručnoj oceni ponuda - Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada
Odluka o dodeli ugovora - Hitno izvođenje radova na popravkama i intervencijama malog obima na javnim površinama grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 1
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 2
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 4
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za Partiju 3