Poziv za podnošenje ponuda - Izrada projektne dokumentacije za sanaciju klizišta u Ul.Svetozara Markovića u Užicu
09/05/2017

Poziv za podnošenje ponuda – Izrada projektne dokumentacije za sanaciju klizišta u Ul.Svetozara Markovića u Užicu

GRAD UŽICE
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj
VIII Broj 404-94/17
09.05.2017. godine
U ž i c e

Na osnovu člana 34. stav 8. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti VIII Broj 404-94/17 od 09.05.2017. godine, Odluke o izmenama i dopunama odluke o gradskim upravama, Odluke o usaglašavanju odluke o usklađivanju poslovanja javnog preduzeća „Direkcija za izgradnju“ Užice sa zakonom o javnim preduzećima

GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA INFRASTRUKTURU I RAZVOJ

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice,  poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: organ Državne uprave.

2. Vrsta postupka javne nabavke: javna nabavka male vrednosti

3. Vrsta predmeta javne nabavke: usluge.

4. Predmet javne nabavke:Izrada projektne dokumentacije za sanaciju klizišta u Ul.Svetozara Markovića u Užicu

Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:Geotehničke inženjerske usluge  – 71332000.

5. Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena.

6.Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.

Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs  ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

7. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku – usluge:  Izrada projektne dokumentacije za sanaciju klizišta u Ul.Svetozara Markovića. (usluge); JN VIII Broj 404-94/17 IV– NE OTVARATI

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 22.05.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

8. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.

9.  Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 22.05.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.

10. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača  dužni su da  pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.

11. Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

12.  Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.

13. Lica za kontakt su: Slaviša Projević, dil. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs ,

Marija Aćimović, dipl.pravnik  marija.acimovic@uzice.rs i

Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE

Pojašnjenje možete preuzeti OVDE

Produženje roka možete preuzeti OVDE

Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE