Uređen Kec bar u okviru akije “CIF čisti Srbiju”
16/07/2019

Uređen Kec bar u okviru akije “CIF čisti Srbiju”

U okviru šeste po redu kampanje kompanije Unilever „CIF čisti Srbiju 2019.“ očišćen je i uređen Kec bar kod Narodne bibliotke u Užicu, prostor koji je decenijama bilo mesto okupljanja užičkih boema i kreativne omladine i generisao alternativne sadržaje značajne za razvoj urbanog identiteta grada.


U saradnji sa lokalnim javnim preduzećima i građanima Užica koji su se uključili u akciju popločane su staze ka ulici Ljube Stojanovića, uklonjeni grafiti sa kamenih ploča, obavljeno je hemijsko čišćenje zidnih i podnih površina, zamena drvenog mobilijara – klupa, orezivanje rastinja , postavljene su đubrijere i uređene zelene površine.
Postavljanje i zamena kamenih pločica na zidovima i stepenicama planirani su u narednom periodu.


U realizaicju akcije aktivno su se uključila javna preduzeća – Užice razvoj, JKP “Bioktoš” i JP “Stan, dok su Narodna biblioteka, JP “Veliki park”, JK “Vodovod” i JKP “Niskogradnja” pružili tehničku podršku u određenim segmentima .
Kompanija Unilever je finansirala veći deo radova vrednosti oko milion dinara,
Kristina Rakulj, iz Kompanije Unileveristakla je da je cilj akcije da naše okruženje bude uređeno i čisto, kao i da održavamo gradove i parkove.
“Drago nam je što smo građanima omogućili da mogu da uživaju, a nadam se da ćemo imati još prilika da sarađujemo”.
U ime grada Užica kompaniji Unilever i svim građanima koji su se uključili u akciju koju je inicirala Tamara Petrović iz RRA Zlatibor, zahvalio se pomoćnik gradonačelnika Nemanja Nešić i naglasio .
“Nadam se da ćemo nastaviti da čuvamo imovinu ovog kultnog mesta u gradu kao deo ambijentalne celine Trga partizana”.


Podsećamo da je žiri akcije koja ima za cilj podizanje svesti o značaju redovnih higijenskih navika i održavanja zajedničkog okruženja čistim i urednim. odabrao najpre pet lokacija u Srbiji, od kojih su nakon glasanja građana ( prvi put su ove godine u akciju uključeni građani) izdvojene tri za koje je kompanija Unilever obezbedila podršku za čišćenje i uređivanje. Lokacija Kec bara u Užicu osvojila je ubedljivo prvo mesto sa 25.000 glasova na društvenim mrežama.