Конкурс за набавку пластеника на територији града Ужица у 2025. години
03/03/2025

Конкурс за набавку пластеника на територији града Ужица у 2025. години

У складу са уговором о сарадњи закљученим између Града Ужица и Фондације Ана и Владе Дивац, а у оквиру пројекта “Дивац пољопривредни фондови – Ужице 2025.” – Фондација “Ана и Владе Дивац” у сарадњи са Градом Ужицем, расписује:

КОНКУРС ЗА НАБАВКУ ПЛАСТЕНИКА НА ТЕРИТОРИЈИ ГРАДА УЖИЦА У 2025.ГОДИНИ

 

Конкурсом је планирана подршка најмање 20 пољопривредника, који имају регистровано пољопривредно газдинство на територији Града Ужица, са циљем да оснаже породице и да им се омогући економско јачање. Укупна расположива средства по овом конкурсу су 6.000.000 динара.

Право учешћа на овом конкурсу имају:
– Физичка лица, носиоци регистрованог породичног пољопривредног газдинства са територије Града Ужица
– Пољопривредници који желе да отпочну или прошире свој посао везан за пластеничку производњу
– Који су директно одговорни за припрему и реализацију посла, а не да делују у својству посредника

Предмет подстицајних средстава: Помоћ није у новцу него у роби и подразумева набавку пластеника за биљну производњу.
Карактеристике пластеника за које подносилац пријаве може да конкурише су:
Димензије мин 6X21м, поцинкована конструкција, систем за наводњавање, гаранција на конструкцију и фолију, бочна врата за проветравање

Напомена: Потенцијални добитници донације имају обавезу да учествују са сопственим средствима у висини до 20% укупне вредности донираног пластеника, у зависности од броја пријављених.

Очекивано учешће корисника је до 20% од укупне вредности донираног пластеника, у зависности од понуде коју достави најповољнији добављач у процесу набавке. У цену пластеника је укључена испорука и монтажа пластеника, док су корисници у обавези да обезбеде приступ и превоз до парцеле у зависности од приступачности парцеле, претходну припрему земљишта за постављање пластеника, као и ископавање бочних канала потребних за постављање пластеника.
Очекивано време монтаже пластеника је 60 дана од дана потписивања уговора.

ОБАВЕЗНА КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА:

1. Образац пријаве на конкурс (Образац бр.1)
2. Пристанак за обраду података о личности (Образац бр.2)
3. Очитана копија важеће личне карте подносиоца пријаве, као и за све пунолетне чланове домаћинства наведене у пријави.
4. Потврда о активном статусу пољопривредног газдинства за 2025.годину
5. Извод из биљне и животињске структуре за 2025.годину за пољопривредно газдинство- подносиоца пријаве
6. Потврда о запослености, одн.незапослености
6.1. За све запослене чланове домаћинства – потврда од послодавца о запослењу са просечном висином личног дохотка (за задња три месеца)
6.2. За пензионере – копија задњег чека од пензије
6.3. За незапослене чланове породичног домаћинства – потврду о незапослености од Националне службе за запошљавање (за пријављена лица)
6.4. За лица која нису на евиденцији Националне службе за запошљавање, оверена изјава два сведока о незапослености
6.5. За студенте потврда о уписаној текућој години
7. За самохраног родитеља – потврда о смрти брачног друга или решење о разводу брака или оверена изјава дата под пуном кривичном и материјалном одговорношћу да сам брине о деци/детету без помоћи другог родитеља, потврђена овереним изјавама два сведока
8. Потврда да су измирили обавезе по основу локалних јавних прихода локална пореска администрација, Град Ужице

ДОДАТНА КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА:

9. Уколико лице – подносилац пријаве или члан домаћинства има образовање у области пољопривреде, доставља диплому о стеченом образовању у области пољопривреде
10. Уколико лице – подносилац пријаве, тј.газдиснтво има развијену прераду, тј.финални производ, доставља потврду (дипломе/етикете и сл.)

ПОСТУПАК СПРОВОЂЕЊА КОНКУРСА:

Достављене пријаве ће бити административно и комисијскии проверене од стране комисије коју чине представници Града Ужица и Фондације Ана и Владе Дивац. Заједничка комисија разматра пријаве на конкурс, утврђује испуњеност услова за остваривање права на подстицаје и врши рангирање пријава по уврђеним критеријумима.

КРИТЕРИЈУМИ ЗА БОДОВАЊЕ:
Опис критеријума Бодовање

1. Критеријум Максималан број бодова: 10
Број чланова домаћинства 1 или 2 члана 2 бодова
3 или 4 члана 4 бодова
5 или 6 чланова 6 бодова
7 или 8 чланова 8 бодова
9 и више чланова 10 бодова
Критеријум Максималан број бодова: 10
2. Године старости подносиоца пријаве – носиоца газдинства Од 18 – 29 година 10 бодова
Од 30-40 година 8 бодова
Од 41-50 година 5 бодова
Преко 51 године 3 бода
3. Критеријум Максималан број бодова: 10
Газдинство има развијену прераду, тј.финални производ (не укључујући алкохолна пића), уз достављену потврду Да 10
Не 0
4. Критеријум Максималан број бодова: 10
Да ли подносилац Пријаве и чланови његове породице живе на селу ДА 10 бодова
НЕ 0 бодова
5. Критеријум Максималан број бодова: 10
Просечна примања по члану домаћинства која потичу из других извора не рачунајући пољопривредну делатност изнад 20.000дин. 0 бодова
од 9.100дин. до 20.000дин. 5 бодова
од 1001дин. до 9.100дин. 8 бодова
До 1000дин 10 бодова
6. Критеријум Максималан број бодова: 10
Број издржаваних чланова (деца, ђаци, студенти, особе са посебним потребама и старији преко 65 година без пензије) Нема издржаваних 0 бодова
1 или 2 члана
5 бодова
3 и више
10 бодова
7. Критеријум Максималан број бодова: 10
Једнородитељска домаћинства уз приложену документацију која доказује самохраност 10 бодова
8. Критеријум Максималан број бодова: 10
Носилац домаћинства је жена 10 бодова
9. Критеријум Максималан број бодова: 10
Подносилац пријаве или члан газдинства има образовање у области пољопривреде Да 10 бодова
Не 0 бодова
Критеријум Максималан број бодова: 10
10а Колико тражена донација доприноси тренутним капацитетима газдинства? 5 бодова највише
10б У коликој мери ће газдинство бити тржишно оријентисано након пријема тражене донације? 5 бодова највише
Укупан број бодова: 100

НАПОМЕНА: Одабрани корисници биће у обавези да свој део учешћа у висини до 20% укупне вредности пластеника уплате у року од 3 дана од потписивања уговора. Тек након извршене уплате, корисник стиче право на монтажу пластеника.
Уколико корисник не уплати свој део учешћа, предмет набавке це бити додељен следећем кориснику из прелиминарне листе који уплати свој део учешћа.
Позивамо све заинтересоване који задовољавају основни критеријум, тј. који имају регистровано пољопривредно газдинство на територији Града Ужица, да се пријаве тако што ће попунити ПРИЈАВУ, уз коју треба доставити комплетну пропратну документацију.
Конкурс је отворен од 03.03. до 14.03. 2025.године у 16 часова.

Напомена: Све пријаве које стигну после 14.03. 2025. године неће бити узете у разматрање.

ПРИЈАВУ можете преузети у услужном центру општинске управе, као и путем интернета са сајта:

www.divac.com   i   https://www.uzice.rs/

Попуњену ПРИЈАВУ, са неопходном пратећом документацијом, послати на адресу :

ФОНДАЦИЈА “АНА И ВЛАДЕ ДИВАЦ”
Ул. Илије Гарашанина бр. 53а/7, 11120 Београд
са назнаком: “За Конкурс Дивац пољопривредни фондови – УЖИЦЕ 2025.”
особа за контакт Јелена Ракић 011/3341667

Опис

Преузимање

Текст Јавног позива
Образац пријаве на Јавни позив
Образац- Пристанак за обраду података о личности