Јавна набавка - Набавка и постављање сата на Тргу партизана
05/07/2017

Јавна набавка – Набавка и постављање сата на Тргу партизана

Град Ужице
Градска управа за инфраструктуру и развој
VIII Број 404-233/17
05.07.2017. године
У ж и ц е

На основу члана 60. став 1. тачка 2)  Закона о јавним набавкама  (,,Сл.гласник РС“ 124/12, 14/15 и 68/15) и Одлуке о покретњу поступка јавне набавке мале вредности VIII Број 404-233/17 од 04.07.2017. године

ГРАД УЖИЦЕ – ГРАДСКА УПРАВА ЗА ИНФРАСТРУКТУРУ И РАЗВОЈ

Ужице, Димитрија Туцовића бр. 52

објаљује

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

1. Подаци о наручиоцу:

Град Ужице – Градска управа за инфраструктуру и развој, ул. Димитрија Туцовића бр. 52, Ужице, упућује позив понуђачима да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

Интернет адреса наручиоца: www.uzice.rs

Врста наручиоца: орган Државне управе

2. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности
3. Врста предмета јавне набавке: добра.
4. Предмет јавне набавке: Набавка и постављање сата на Тргу партизана.
Назив и ознака из општег речника набавке: сатови – 39254100-8.
5. Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена.
6. Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

Конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет страници.

Иста се може преузети са Портала управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs  или са сајта наручиоца – www.uzice.rs

7. Начин подношења понуда и рок: Понуде се припремају и подносе у складу са позивом и конкурсном документацијом наручиоца.

Понуде се достављају непосредно или путем поште у затвореној коверти  на адресу: Градска управа града Ужица, Димитрија Туцовића бр. 52, 31000 Ужице уз напомену «Понуда за јавну набавку мале вредности: Набавка и постављање сата на Тргу партизана (добра);  VIII Број 404-233/17 – НЕ ОТВАРАТИ

На полеђини коверте навести назив, седиште, телефон и име особе за контакт.

Понуђач може поднети само једну понуду. Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач, нити може да учествује у више заједничких понуда.

Рок за достављање понуда: 17.07.2017. године до 11,00 часова, без обзира на начин достављања.

Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим. Неблаговремене понуде се неће отварати и по окончању поступка отварања биће враћене понуђачу уз повратницу, са назнаком да је иста поднета неблаговремено.

8. Понуда са варијантама није дозвољена.
9. Место, време и начин отварања понуда: Јавно отварање понуда спровешће се последњег дана рока за подношење понуда, тј. 17.07.2017. године у 12,00 часова од стране Комисије за јавну набавку, у просторијама Градске управе града Ужица у Малој сали.
10. Услови за учествовање представника понуђача у поступку отварања понуда: Представници понуђача дужни су да пре почетка јавног отварања понуда предају Комисији за јавну набавку писмено овлашћење за учешће у поступку јавног отварања понуда, које је заведено код понуђача, оверено печатом и потписано од стране одговорног  лица понуђача.
11. Понуда мора имати рок важења минимум 60 дана од дана јавног отварања понуда.
12. Рок за доношење одлуке о додели уговора је 9 дана од дана јавног отварања понуда и одлука ће бити објављена на Порталу управе и сајту наручиоца у року од 3 дана од дана доношења.
13. Лица за контакт су: Славиша Пројевић, дипл. економиста, slavisa.projevic@uzice.rs и Милица Николић, дипл. eкономиста milica.nikolic@uzice.rs

Конкурсну документацију можете преузети ОВДЕ

Одлуку о додели уговора можете преузети ОВДЕ.

Обавештење о поднетом захтеву за заштиту права можете преузети ОВДЕ.

Обавештење о закљученом уговору можете преузети ОВДЕ.

Одлуку о измени уговора можете преузети ОВДЕ.