Јавна предузећа као сервиси грађана
10/05/2022

Јавна предузећа као сервиси грађана

Директори ужичких јавних предузећа изнели су своје виђење развоја града у периоду од наредних седам година, током састанка са члановима Координационог тима за израду Плана развоја.

Све оно што су током консултација као своје предлоге или сугестије износили грађани углавном је у надлежности јавних предузећа па у складу са тим њихово руководство мора бити спремно на одређене искораке у циљу што бржег и равномернијег развоја града. Јавна предузећа морају бити сервиси грађана и привреде, јер они као директни корисници услуга то очекују.

Наравно и јавна предузећа очекују већу финансијску подршку, како би се брже прилагодили плановима. То се најпре односи на набавку нове опреме, савремених машина и занављање возних паркова. Као важан сегмент истакнута је и континуирана едукација грађана и запослених у јавним предузећима.

Град Ужице је потписао Споразум о пословној сарадњи за подршку за израду нацрта Плана развоја са Републичким секретаријатом за јавне политике, а у оквиру Пројекта за менторство у локалном процесу планирања у циљу локализације Агенде за одрживи развој до 2030. године у Србији, који се финансира из средстава влада Немачке и Швајцарске у оквиру пројекта „Реформа јавних финансија/Агенда 2030“ који спроводи GIZ.