Представници Града Ужица и Градске управе за финансије одржали су радни састанак са представницима Сталне конференције градова и општина у оквиру пројекта „Унапређење транспарентности управљања јавним финансијама локалне самоуправе” и планираних активности на увођењу Буџетског портала.
Буџетски портал као систем електронског извештавања омогућава, на потпуно нов начин, праћење припреме и извршења буџета од стране одборника и јавности.
Град Ужице, још једном, показује иновативност, вољу и спремност за даље унапређење у области јавних финансија, максималну јавност у раду и поштовање принципа доброг управљања.
Пројекат „Унапређење транспарентности управљања јавним финансијама локалне самоуправе” реализује се на основу Споразума потписаног између СКГО и Програма за развој Уједињених нација (УНДП), а уз финансијску подршку Шведске међународне развојне агенције (СИДА). Пројекат чини део шире СИДА/УНДП „Платформе за одговорно управљање финансијама” у Србији, у партнерству са Министарством финансија, Државном ревизорском институцијом, Управом за јавне набавке и СКГО.