РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ГРАД УЖИЦЕ
Градска управа за послове органа града,
општу управу и друштвене делатности
Комисија за јавну набавку
IV број 404-339/2017
14.11.2017. године
У ж и ц е
На основу члана 55. став 1. тачка 2, члана 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама (,,Сл.гласник РС“ 124/12, 14/15 и 68/15), и Одлуке о покретању поступка јавне набавке мале вредности IV број 404-339/2017, од 14.11.2017. године
ГРАДСКА УПРАВА ЗА ПОСЛОВЕ ОРГАНА ГРАДА,
ОПШТУ УПРАВУ И ДРУШТВЕНЕ ДЕЛАТНОСТИ ГРАДА УЖИЦА
Упућује
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
- Подаци о наручиоцу:
Градска управа за послове органа града, општу управу и друштвене делатности града Ужица, ул. Димитрија Туцовића бр. 52, Ужице, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.
Интернет адреса наручиоца: www.uzice.rs
2.Врста наручиоца: Градска управа.
- Врста поступка јавне набавке: поступак јавне набавке мале вредности.
- Врста предмета: услуга.
- Предмет јавне набавке: Пружање услуге персоналне асистенције одраслим особама са инвалидитетом у обављању свакодневних животних и радних активности
Назив и и ознака из општег речника набавки: 85312120- дневне услуге у заједници за особе са инвалидитетом и младе особе
- Критеријум за доделу уговора: најнижа понуђена цена.
- Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет адреса где је конкурсна документација доступна:
Конкурсна документација може се преузети са Портала управе за јавне набавке – www.portal.ujn.gov.rs или са сајта наручиоца – www.uzice.rs
- Начин подношења понуда и рок: Понуде се припремају и подносе у складу са позивом и конкурсном документацијом наручиоца.
Понуде се достављају непосредно или путем поште у затвореној коверти на адресу: Градска управа града Ужица, Димитрија Туцовића бр. 52, 31000 Ужице уз напомену «Понуда за персоналну асистенцију одраслим особама са инвалидитетом, ЈН IV број 404-339/2017 – НЕ ОТВАРАТИ
На полеђини коверте навести назив, седиште, телефон и име особе за контакт.
Понуђач може поднети само једну понуду. Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач, нити може да учествује у више заједничких понуда.
Рок за подношење понуда: 22.11.2017. године до 12,00 часова, без обзира на начин достављања.
Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим. Неблаговремене понуде се неће отварати и по окончању поступка отварања биће враћене понуђачу уз повратницу, са назнаком да је иста поднета неблаговремено.
- Понуда са варијантама није дозвољена.
- Место, време и начин отварања понуда: Отварање понуда спровешће се последњег дана рока за подношење понуда, тј. 22.11.2017. године у 13,00 часова од стране Комисије за јавну набавку, у просторијама Градске управе града Ужица у Малој сали. Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице.
- Услови за учествовање представика понуђача у поступку отварања понуда: Представници понуђача дужни су да пре почетка јавног отварања понуда предају Комисији за јавну набавку писмено овлашћење за учешће у поступку јавног отварања понуда, које је заведено код понуђача, оверено печатом и потписано од стране одговорног лица понуђача.
- Понуда мора имати рок важења минимум 30 дана од дана јавног отварања понуда.
- Рок за доношење одлуке о додели уговора је 10 дана од дана јавног отварања понуда.
- Лице за контакт:
Љиљана Јовановић, тел 031 590-154
Славиша Пројевић, e mail slavisa.projevic@uzice.rs
Вера Вукосављевић, e mail vera.vukosavljevic@uzice.rs
Конкурсну документацију можете преузети ОВДЕ.
Одлуку о обустави поступка јавне набавке можете преузети ОВДЕ.
Обавештење о обустави поступка можете преузети ОВДЕ.