REPUBLIKA SRBIJA GRAD UŽICE
GRADSKA UPRAVA ZA INFRASTRUKTURU I RAZVOJ
VIII Broj: 404-271/22
Datum: 21.09.2022. godine
Na osnovu člana 27. stav 1. tačka 1) Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 91/19) i Odluke o pokretanju postupka nabavke na koju se Zakon o javnim nabavkama ne primenjuje broj VIII 404-271/22 od 21.09.2022. godine, naručilac objavljuje:
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
Podaci o naručiocu:
Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul.Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, (u daljem tekstu: Naručilac) poziva sve zainteresovane ponuđače da podnesu svoje pismene ponude u skladu sa priloženom pratećom dokumentacijom, radi zaključenja ugovora o izvođenju radova na izradi i postavljanju saobraćajne signalizacije u zoni škola u skladu sa odredbama člana 27. stav 1. tačka 1) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“ br. 91/19), odredbe Zakona o javnim nabavkama se ne primenjuju na nabavku radova čija je procenjena vradnost manja od 3.000.000 dinara.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Kriterijum za dodelu ugovora: ugovor se dodeljuje ekonomski najpovoljnijoj ponudi koja se određuje na osnovu kriterijuma cene.
Način preuzimanja prateće dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na internet stranici Naručioca i ista se može preuzeti sa sajta naručioca – www.uzice.rs
Način podnošenja ponuda i rok:
Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za nabavku broj VIII 404-271/22 „Uređenje zona škola u Užicu“- NE OTVARATI.
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište i telefon.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 29.09.2022. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 29.09.2022. godine u 11:30 časova od strane lica zaduženih za sprovođenje postupka nabavke, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju licima zaduženim za sprovođenje postupka nabavke pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 3 (tri) dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora će biti objavljena na sajtu naručioca www.uzice.rs u roku od 3 (tri) dana od dana donošenja.
Lice za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs