Javna nabavka - Radovi na putnoj infrastrukturi u MZ Volujac
07/07/2017

Javna nabavka – Radovi na putnoj infrastrukturi u MZ Volujac

Grad Užice
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj
VIII Broj 404-158/17
07.07.2017. godine
Užice

Na osnovu člana 34. stav 8. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), Odluke o pokretanju kvalifikacionog postupka VIII Broj 404-158/17 od 07.07.2017. godine, Odluke o izmenama i dopunama odluke o gradskim upravama, Odluke o usaglašavanju odluke o usklađivanju poslovanja javnog preduzeća „Direkcija za izgradnju“ Užice sa zakonom o javnim preduzećima i Odluke o priznavanju kvalifikacije broj 07-362/7 od 07.07.2016. godine  i Odluke o ažuriranju liste kandidata broj: VIII 404-117/17 od 05.04.2017. godine,

 

GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA INFRASTRUKTURU I RAZVOJ

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje svim kvalifikovanim ponuđačima i istovremeno objaljuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

1.Podaci o naručiocu:

Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, upućuje poziv svim kvalifikovanim ponuđačima da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: organ Državne uprave.
2.Vrsta postupka javne nabavke: kvalifikacioni postupak – druga faza
3.Vrsta predmeta javne nabavke: radovi.
4. Priroda i obim radova i osnovna obeležja radova: izrada 900 m ² asfaltnog zastora u više putnih pravaca u MZ Volujac.Nabavka tampona i rad mašina na ugradnji tampona i asfalta.
5. Mesto izvođenja radova:MZ Volujac
6. Predmet javne nabavke: Radovi na putnoj infrastrukturi u MZ Volujac.

Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: Radovi na izgradnji puteva- 45233120-6.

7. Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena.

8.Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.

Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs  ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

9. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku kvalifikacioni postupak – druga faza: Radovi na putnoj infrastrukturi u MZ Volujac(radovi); JN VIII Broj 404-158/17 – NE OTVARATI

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda:19.07.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

10. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
11. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 19.07.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.

12. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
13. Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
14. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
15. Lica za kontakt su: Slaviša Projević, dipl. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs, Marija Aćimović,  dipl.pravnik, marija.acimovic@uzice.rs.

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE

Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE.

Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE