GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA, OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI |
|||
IV | Broj: 404-3/22021 | ||
Datum: | 15.01.2021. godine | ||
Na osnovu člana 12. stav 1. tačka 2) Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 91/19) i Odluke o pokretanju postupka nabavke na koju se Zakon o javnim nabavkama ne primenjuje broj IV 404-3/2021 od 15.01.2021. godine, naručilac objavljuje:
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Podaci o naručiocu:
Grad Užice, Gradska uprava za poslove organa Grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, upućuje poziv ponuđačima da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava.
- Vrsta postupka nabavke: Nabavka na koju se ne primenjuju odredbe Zakona o javnim nabavkama
- Vrsta predmeta javne nabavke: usluge.
- Predmet nabavke:Usluge radio i TV prenosa sednica Skupštine grada.
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: usluge radija i televizije – 92200000-3.
Predmet nabavke oblikovan u dve partije, i to:
Partija 1 – Direktan radio prenos sednica Skupštine grada Užica u 2021. godini.
Partija 2 – Direktan TV prenos sednica Skupštine grada Užica u 2021. godini.
- Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.
6.Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na internet stranici.
Ista se može preuzeti sa sajta naručioca – www.uzice.rs
- Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za nabavku: „Usluge radio i TV prenosa sednica Skupštine grada“, sa naznakom partije za koju se ponuda podnosi; IV broj 404-3/21 – NE OTVARATI.
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.
Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili za više partija. Ponuda mora da obuhvati najmanje jednu celokupnu partiju.
U slučaju da ponuđač podnese ponudu za jednu ili više partija, ona mora biti podneta tako da se može ocenjivati za svaku partiju posebno.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu u jednoj partiji u toj partiji ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti isto lice može učestvovati u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 20.01.2021. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
- Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
9.Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 20.01.2021. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
- 10. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
- Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 9 (devet) dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
- Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Marija Radenković, marija.radenkovic@uzice.rs.