Nabavka na koju se ne primenjuju odredbe ZJN u skladu sa članom 12.stav1. tačka 2)ZJN (Sl. glasnik RS BR.91/19) - USLUGE RADIO I TV PRENOSA SEDNICE SKUPŠTINE GRADA
15/01/2021

Nabavka na koju se ne primenjuju odredbe ZJN u skladu sa članom 12.stav1. tačka 2)ZJN (Sl. glasnik RS BR.91/19) – USLUGE RADIO I TV PRENOSA SEDNICE SKUPŠTINE GRADA

 

GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA,

OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI

IV Broj: 404-3/22021
Datum: 15.01.2021. godine

 

Na osnovu člana 12. stav 1. tačka 2) Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 91/19) i Odluke o pokretanju postupka nabavke na koju se Zakon o javnim nabavkama ne primenjuje broj IV 404-3/2021 od 15.01.2021. godine, naručilac objavljuje:

 

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice, Gradska uprava za poslove organa Grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, upućuje poziv ponuđačima da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava.

  1. Vrsta postupka nabavke: Nabavka na koju se ne primenjuju odredbe Zakona o javnim nabavkama
  2. Vrsta predmeta javne nabavke: usluge.
  3. Predmet nabavke:Usluge radio i TV prenosa sednica Skupštine grada.

Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: usluge radija i televizije  – 92200000-3.

Predmet nabavke oblikovan u dve partije, i to:

Partija 1 – Direktan radio prenos sednica Skupštine grada Užica u 2021. godini.

Partija 2 – Direktan TV prenos sednica Skupštine grada Užica u 2021. godini.

  1. Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.

6.Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija je dostupna na internet stranici.

Ista se može preuzeti sa sajta naručioca – www.uzice.rs

  1. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za nabavku: „Usluge radio i TV prenosa sednica Skupštine grada, sa naznakom partije za koju se ponuda podnosi;   IV  broj 404-3/21 – NE OTVARATI.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili za više partija. Ponuda mora da obuhvati najmanje jednu celokupnu partiju.

U slučaju da ponuđač podnese ponudu za jednu ili više partija, ona mora biti podneta tako da se može ocenjivati za svaku partiju posebno.

Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu u jednoj partiji u toj partiji ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti isto lice može učestvovati u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 20.01.2021. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.

9.Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 20.01.2021. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.

  1. 10. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  2. Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  3. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 9 (devet) dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
  4. Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Marija Radenković, marija.radenkovic@uzice.rs.

 

 

Dokumentaciju vezanu za nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija
Zapisnik o otvaranju ponuda
Izveštaj o postupku nabavke
Odluka o dodeli ugovora
Obaveštenje o dodeli ugovora za Pariju 1 - Direktan radio prenos sednica Skupštine grada Užica za 2021. godinu
Obaveštenje o dodeli ugovora za Pariju 2 - Direktan TV prenos sednica Skupštine grada Užica za 2021. godinu
Ugovor o radio prenosu sednica Skupštine grada Užica
Ugovor o TV prenosu sednica Skupštine grada Užica