Javni oglas za davanje u zakup stvari u javnoj svojini, dva privremena objekta-kućice na lokaciji "Plaža" i jedan privremeni objekat kućica-info punkt na lokaciji "Velika Brana" sa deset kajaka i pratećom opremom
21/05/2021

Javni oglas za davanje u zakup stvari u javnoj svojini, dva privremena objekta-kućice na lokaciji “Plaža” i jedan privremeni objekat kućica-info punkt na lokaciji “Velika Brana” sa deset kajaka i pratećom opremom

Na osnovu  Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Službeni glasnik RS” br. 16/201), Odluke  Upravnog odbora br. 102 od 12.05.2021. godine o davanju u zakup stvari u javnoj svojini, putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda, Komisija za davanje u zakup stvari u javnoj svojini obrazovana Rešenjem br. 103 od 12.05.2021. godine :

r a s p i s u j e 

JAVNI OGLAS

ZA DAVANJE U ZAKUP STVARI U JAVNOJ SVOJINI I TO DVA PRIVREMENA OBJEKTA-KUĆICE NA LOKACIJI „PLAŽA“ KOJI SE NALAZI NA   KT. PARCELI BR. 8190/1 KO UŽICE  I JEDNOG PRIVREMENOG OBJEKTA KUĆICA –INFO PUNKT NA LOKACIJI „VELIKA BRANA“ KOJI SE NALAZI NA KT. PARCELI BR. 12108 KO UŽICE SA  DESET KAJAKA I PRATEĆOM OPREMOM PUTEM PRIKUPLJANJA ZATVORENIH PISMENIH PONUDA

  

 1. PODACI ORGANA  KOJI DAJE U ZAKUP STVARI U JAVNOJ SVOJINI

  • Turistička organizacija „Užice“, Trg partizana 10, 31000 Užice, PIB 102747591, MB 17477293

 2. PREDMET OGLASA

Raspisuje se javni oglas za davanje u zakup:

  • Dva privremena objekta-Kućice na lokaciji „Plaža“ koji se nalazi na   kt. parceli br. 8190/1 ko Užice  koja se može koristiti isključivo za izdavanje bicikli (napomena predmet zakupa je kućica, bicikli nisu predmet oglasa).
  • Jednog privremenog objekta Kućica –info pnukt na lokaciji „Velika brana“  koji se nalazi na   kt. parceli br. 12108 ko Užice sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom koju čine Veslo za kajak asimetrično -20 komada; Prsluk ON WAWE XS/S –3 komada  Prsluk ON WAWE M/L –10 komada  Prsluk ON WAWE X/XXL-7 komada

Stvari u javnoj svojini izdaju se u zakup putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda.

3. VREME ZAKUPA

  • Dve kućice na lokaciji „Plaža“  koja se može koristiti isključivo za izdavanje bicikli se daje u zakup na vreme od 3 (tri) godine u periodu od 01. aprila. do 01.novembra.
  • Kućica –info pnukt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom se daje u zakup na vreme od 3 (tri) godine u periodu od 01. aprila do 01. novembra.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE  U POSTUPKU

  • Zakupac-Podnosilac pismene ponude  za zakup dve kućice na lokaciji „Plaža“  neophodno je da poseduje minimum 20 bicikli sa zaštitnom opremom -(odgovarajuće kacige) starosti ne veće od 1 (jedne ) godine, sa garantnim periodom od najmanje 2 (dve ) godine,  i to minimum:
  • 5-bicikli (prečnik točka 12, 16, 20 inča)
  • 15-bicikli (prečnik točka 24,26,28 inča)
  • Zakupac je u obavezi da obezbedi servisiranje bicikli kod ovlašćenog servisera.Dokazi koji se podnosi uz ponudu: 

-Fiskalni isečak računa i račun-otpremnica iz koga se vidi opis proizvoda-bicikli sa datumom kupovine

-Garantni list

-Ugovor sa ovlašćenim serviserom  ili izvod iz APR iz koga se vidi da je delatnost zakupca i servisiranje bicikli.

 Napomena: Ugovorom o zakupu se bliže uređuju međusobne prava i obaveze.

  • Zakupac- Podnosilac pismene ponude  za zakup Kućice info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom neophodno je  da  ima angažovana (ugovorom o radu, ugovorom o delu, ugovorom o privremeno-povremenim poslovima, ugovorom o poslovno-tehničkoj sradnji) najmanje 2 lica sa potvrdom o završenoj obuci kod Kajaškog saveza Srbije i najmanje 1 lice licencirani spasilac
  • Dokazi koji se podnose uz ponudu su :
  • za najmanje 2 lica- Ugovor o angažovanju i potvrda o završenoj obuci kod Kajaškog Saveza Srbije
  • za najmanje 1 lice licencirani spasilac- Ugovor o angažovanju i Licenca ili potvrda o završenoj obuci kod Kajaškog Saveza Srbije

 Napomena: Ugovorom o zakupu se bliže uređuju međusobne prava i obaveze.

5. NAMENA I STANJE OBJEKTA I OPREME

Stvari u javnoj svojini  izdaju u „viđenom stanju“  i mogu se koristiti isključivo u cilju izdavanja gore navedene opreme.

6. POČETNA CENA ZAKUPA I USLOVI

Početna cena zakupa za dve kućice na lokaciji „Plaža“, iznosi 6.000,00 dinara na mesečnom nivou .

Početna cena zakupa  Kućicu info pnukt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom iznosi 18.000,00 dinara na mesečnom nivou.

Zakupac se obavezuje da izdaje bicikle i kajake po ceni karte čiju visinu utvrđuje zakupac na osnovu saglasnosti Zakupodavca. U cenu karte obavezno je uračunati osiguranje korisnika .

Maloletnim licima bicikle i kajaci mogu se izdavati samo uz prisutvo roditelja.

7. NAČIN PLAĆANJA

 Lice koje u skladu sa raspisanim javnim oglasom dobije u zakup dve  kućice na lokaciji „Plaža“ i  Kućicu info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom i dužno je da iznos zakupnine plaća 10.-og u mesecu za prethodni mesec, na osnovu ispostavljene fakture  Turističke organizacije „Užice“

Ugovor o zakupu se potpisuje u roku od 3 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

U iznos zakupnine nije uračunat porez i isti pada na teret zakupca.

8. OPŠTI USLOVI OGLASA

Postupak davanja u zakup dve Kućice na lokaciji „Plaža“ i  Kućice info pnukt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom sprovešće Komisija imenovana rešenjem Direktora  broj 103 od 12.05.2021. godine.

Oglas će biti otvoren 8 dana počev od 21.05.2021 .godine koji je dan objavljivanja u sredstvima javnog informisanja.

Rok za dostavljanje ponuda za učešće u postupku je 31.05.2021. godine do 12.00 časova, na adresu Turističke organizacije „Užice“ Trg partizana 10, 31000 Užice.

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za zakup dve Kućice na lokaciji „Plaža“  i/ili „Ponuda za zakup Kućice info pnukt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom“ „.

Svi učesnici oglasa su obavezni da uz ponudu  za zakup dve Kućice na lokaciji „Plaža“  dostave dokaz o uplati depozita u iznosu od 18.000,00 dinara, na račun broj 840 -840668-27.

Svi učesnici oglasa su obavezni da uz ponudu  za zakup Kućice info pnukt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom“ dostave dokaz o uplati depozita u iznosu od 54.000,00 dinara, na račun broj 840 -840668-27.

Učesnici javnog oglasa koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača imaju pravo na povraćaj depozita,  u roku od 8 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

9.OBAVEZNA SADRŽINE PONUDA

 -za pravna lica i preduzetnike: dokaz o uplati depozita, podaci o nazivu, poslovnom imenu, kopiju rešenja o upisu u registar kod ovlašćenog organa, datum, naziv organa, PIB, uredno ovlašćenje za zastupanje, dokaze navedene  u tački 4. o ispunjenju uslova iz ovog javnog oglasa, broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.

Neblagovremena ponuda je: ponuda podneta po isteku roka za podnošenje ponude.

Neuredna ponuda je: ponuda u kojoj nisu navedeni privremeni objekti na koje se ponuda odnosi, ponuda koja ne sadrži sve tražene podatke iz javnog oglasa i tražena dokumenta iz dela koji je označen kao „obavezna sadržina ponude“.

Neblagovremene i nepotpune ponude se odbacuju.

Zapečaćena koverta sa ponudom treba da sadrži:

-prijavu za učešće na javnom prikupljanju zatvorenih pismenih ponuda potpisanu lično ili od strane ovlašćenog lica i dokaz da je u pitanju ovlašćeno lice,

-bezuslovnu ponudu, uz navođenje jasno određenog iznosa na koji ponuda glasi, i na koji privremeni objekat se odnosi

-fotokopiju punomoćja, overenog pred nadležnim organom, za zastupanje na javnom otvaranju ponuda, ako otvaranju prisustvuje ovlašćeni predstavnik,

-za pravna lica – izvod iz registra APR-a ili drugog registra i OP obrazac,

-za konzorcijum – fotokopiju ugovora o konzorcijumu i ovlašćenje za zastupanje konzorcijuma.

-Fiskalni isečak računa i račun-otpremnica iz koga se vidi opis proizvoda-bicikli sa datumom kupovine

-Garntni list

-Ugovor sa ovlašćenim serviserom  ili izvod iz APR iz koga se vidi da je delatnost zakupca i servisiranje bicikli.

-Ugovor o angažovanju i potvrda o završenoj obuci kod Kajaškog Saveza Srbije

– Ugovor o angažovanju i Licenca ili potvrda o završenoj obuci kod Kajaškog Saveza Srbije

– broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.

Javno otvaranje ponuda održaće se dana 31.05.2021. godine u 13 časova u prostorijama Turističke organizacije „Užice, Trg partizana 10, 31000 Užice, u prisustvu komisije formirane rešenjem Direktora br. 103 od 12.05.2021. godine.

Osnovni kriterijum za izbor najpovoljnijeg učesnika javnog otvaranja zatvorenih pismenih ponuda je visina ponuđene cene zakupa.

Postupak javnog otvaranja ponuda sprovešće se i u slučaju da pristigne najmanje jedna blagovremena i potpuna ponuda na osnovu koje se podnosilac registruje i proglašava zakupcem, ako je u svojoj ponudi dao istu ili veću cenu zakupa od ponuđene javnim oglasom.Ukoliko je pristigla samo jedna ponuda, u kojoj je data cena zakupa manja od ponuđene javnim oglasom, a otvaranju ponuda prisustvuje ovlašćeni predstavnik ponuđača, biće mu ponuđeno da prihvati cenu zakupa ponuđenu javnim oglasom. Ako ponuđenu cenu zakupa prihvati, smatra se zakupcem. Ako javnom otvaranju ponuda prisustvuje učesnik oglasa lično potrebno je da pruži na uvid dokaz o identitetu (važeća lična karta ili pasoš). U slučaju da ga zastupa ovlašćeno lice potrebno je da isto lice priloži original punomoćja (overenog pred nadležnim organom) za zastupanje na javnom otvaranju ponuda.

Učesnici javnog oglasa koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača imaju pravo na povraćaj depozita.

Ako najpovoljniji ponuđač odustane od ponude, gubi pravo na povraćaj depozita, a postupak javnog oglašavanja se ponavlja.

Najpovoljnijem ponuđaču koji je dobio odluku o zakupu, depozit se uračunava u ukupan iznos prve tri mesečne zakupnine prilikom zaključenja ugovora o zakupu. Zainteresovani učesnici oglasa, u toku trajanja ovog oglasa, a pre podnošenja ponuda, mogu dobiti detaljnije informacije o nameni objekata i opreme kao i druge relevantne podatke i mogu da zakažu termin za obilazak predmetnih objekta i opreme  , kontakt Turistička organizacija Užica, broj telefona 031 514 761. Obilazak zainteresovana lica mogu zakazati svakog radnog dana u periodu od 10.00 do 14.00 časova, od trenutka objavljivanja oglasa.

Ponude se podnose u zatvorenoj zapečaćenoj koverti   na sledeću adresu

Turistička organizacija „Užice“ Trg partizana 10, 31000 Užice  (za Komisiju za davanje u zakup stvari u javnoj svojini) ili lično u prijemnu kancelariju Turističke organizacije „Užice“  na istoj adresi sa naznakom:

Ponuda za zakup dve  Kućice na lokaciji „Plaža“ „ i/ili „Ponuda za zakup Kućice info pnukt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom“ a na poleđini je potrebno staviti naziv, broj telefona i adresu ponuđača.

Sve bliže informacije u vezi sa oglasom mogu se dobiti na telefon 031 590 150. Kontakt osoba Nataša Vukašinović.