Javni oglas za davanje u zakup privremenog objekta kućica-info punkt na lokaciji "Velika brana" sa deset kajaka i pratećom opremom
11/06/2021

Javni oglas za davanje u zakup privremenog objekta kućica-info punkt na lokaciji “Velika brana” sa deset kajaka i pratećom opremom

Na osnovu  Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Službeni glasnik RS” br. 16/201), Odluke Upravnog odbora br.102 od 12.05.2021. godine o davanju u zakup stvari u javnoj svojini, putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda, Komisija za davanje u zakup stvari u javnoj svojini obrazovana Rešenjem br. 103 od 12.05.2021. godine:

 

r a s p i s u j e

 

JAVNI OGLAS

ZA DAVANJE U ZAKUP STVARI U JAVNOJ SVOJINI I TO JEDNOG PRIVREMENOG OBJEKTA KUĆICA –INFO PUNKT NA LOKACIJI „VELIKA BRANA“ KOJI SE NALAZI NA KATASTARSKOJ PARCELI BROJ 12108 KO UŽICE, SA  DESET KAJAKA I PRATEĆOM OPREMOM PUTEM PRIKUPLJANJA ZATVORENIH PISMENIH PONUDA

 

 

 1.PODACI ORGANA  KOJI DAJE U ZAKUP STVARI U JAVNOJ SVOJINI

 Turistička organizacija Užica, Trg partizana 10, 31000 Užice, PIB: 102747591, MB: 17477293

 2. PREDMET OGLASA

 Raspisuje se javni oglas za davanje u zakup:

  • Jednog privremenog objekta Kućica –info punkt na lokaciji „Velika brana“  koji se nalazi na kt. parceli br. 12108 KO Užice sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom koju čine:

Veslo za kajak asimetrično -20 komada; Prsluk ON WAWE XS/S –3 komada;  Prsluk ON WAWE M/L –10 komada;  Prsluk ON WAWE X/XXL-7 komada.

Stvari u javnoj svojini izdaju se u zakup putem prikupljanja zatvorenih pismenih ponuda.

3.VREME ZAKUPA 

  • Kućica –info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom se daje u zakup na vreme od 3 (tri) godine u periodu od 01. aprila do 01. novembra.

Napomena: Zakup za 2021. godinu, počinje nakon uspešno okončanog postupka po ovom Javnom pozivu, momentom zaključivanja ugovora sa Zakupcem.

4. USLOVI ZA UČEŠĆE  U POSTUPKU

  • Zakupac- Podnosilac pismene ponude  za zakup Kućice info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom neophodno je da ima angažovana (ugovorom o radu, ugovorom o delu, ugovorom o privremeno-povremenim poslovima, ugovorom o poslovno-tehničkoj saradnji) najmanje 2 lica sa potvrdom o završenoj obuci kod Kajakaškog saveza Srbije i najmanje 1 lice licencirani spasilac.

 Napomena: Jedno od angažovanih lica može posedovati istovremeno potvrdu o završenoj obuci kod Kajakaškog saveza Srbije i licencu spasioca na vodi.

Dokazi koji se podnose uz ponudu su:

  • Za 2 lica- Ugovor o angažovanju i potvrda o završenoj obuci kod Kajakaškog Saveza Srbije
  • za 1 lice licencirani spasilac- Ugovor o angažovanju i Licenca spasilac na vodi

 Napomena: Ugovorom o zakupu se bliže  uređuju međusobne prava i obaveze.

 5.NAMENA I STANJE OBJEKTA I OPREME

 Stvari u javnoj svojini  izdaju u „viđenom stanju“  i mogu se koristiti isključivo u cilju izdavanja gore navedene opreme.  

 6.POČETNA CENA ZAKUPA I USLOVI

Početna cena zakupa  Kućicu info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom iznosi 18.000,00 dinara na mesečnom nivou.

Zakupac se obavezuje da izdaje kajake po ceni karte čiju visinu utvrđuje zakupac na osnovu saglasnosti Zakupodavca. U cenu karte obavezno je uračunati osiguranje korisnika.

Maloletnim licima kajaci se mogu izdavati samo uz prisustvo roditelja.

7. NAČIN PLAĆANJA

 Lice koje u skladu sa raspisanim javnim oglasom dobije u zakup  Kućicu info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom i dužno je da iznos zakupnine plaća 10. u mesecu za prethodni mesec, na osnovu ispostavljene fakture Turističke organizacije Užica.

Ugovor o zakupu se potpisuje u roku od 3 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

U iznos zakupnine nije uračunat porez i isti pada na teret zakupca.

8. OPŠTI USLOVI OGLASA

Postupak davanja u zakup  Kućice info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom sprovešće Komisija imenovana rešenjem Direktora  broj 103. od 12.05.2021. godine.

Oglas će biti otvoren 8 dana počev od 11.6.2021 . godine koji je dan objavljivanja u sredstvima javnog informisanja.

Rok za dostavljanje ponuda za učešće u postupku je 21.6.2021. godine do 12:00 časova, na adresu Turističke organizacije Užica, Trg partizana 10, 31000 Užice.

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom Ponuda za zakup Kućice info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10(deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom“ .

Svi učesnici oglasa su obavezni da uz ponudu  za zakup Kućice info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom“ dostave dokaz o uplati depozita u iznosu od 54.000,00 dinara, na račun broj 840 -840668-27.

Učesnici javnog oglasa koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača imaju pravo na povraćaj depozita,  u roku od 8 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

9. OBAVEZNA SADRŽINA PONUDA

-za pravna lica i preduzetnike: dokaz o uplati depozita, podaci o nazivu, poslovnom imenu, kopiju rešenja o upisu u registar kod ovlašćenog organa, datum, naziv organa, PIB, uredno ovlašćenje za zastupanje, dokaze navedene  u tački 4. o ispunjenju uslova iz ovog javnog oglasa, broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.

Neblagovremena ponuda je: ponuda podneta po isteku roka za podnošenje ponude.

Neuredna ponuda je: ponuda u kojoj nisu navedeni privremeni objekti na koje se ponuda odnosi, ponuda koja ne sadrži sve tražene podatke iz javnog oglasa i tražena dokumenta iz dela koji je označen kao „obavezna sadržina ponude“.

Neblagovremene i nepotpune ponude se odbacuju.

Zapečaćena koverta sa ponudom treba da sadrži:

-prijavu za učešće na javnom prikupljanju zatvorenih pismenih ponuda potpisanu lično ili od strane ovlašćenog lica i dokaz da je u pitanju ovlašćeno lice,

-bezuslovnu ponudu, uz navođenje jasno određenog iznosa na koji ponuda glasi, i na koji privremeni objekat se odnosi

-fotokopiju punomoćja, za zastupanje na javnom otvaranju ponuda, ako otvaranju prisustvuje ovlašćeni predstavnik. Punomoćje mora biti potpisano od strane preduzetnika, odnosno ovlašćenog lica u pravnom licu,

-za pravna lica – izvod iz registra APR-a odnosno Rešenje o upisu u registar kod ovlašćenog organa ili drugog registra

– OP obrazac,

-za konzorcijum – fotokopiju ugovora o konzorcijumu i ovlašćenje za zastupanje konzorcijuma.

-Ugovor o angažovanju i potvrda o završenoj obuci kod Kajakaškog Saveza Srbije

– Ugovor o angažovanju i Licenca za spasioca na vodi

– broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.

Napomena: Komisija zadržava pravo da u momentu pregledanja ponuda sve javno dostupne podatke proveri i uporedi ih sa dokumentima dostavljenim u ponudi.

Javno otvaranje ponuda održaće se dana 21.6.2021. godine u 13 časova u prostorijama Turističke organizacije Užica, Trg partizana 10, 31000 Užice, u prisustvu Komisije formirane rešenjem direktora br. 103. od 12.05.2021. godine.

Osnovni kriterijum za izbor najpovoljnijeg učesnika javnog otvaranja zatvorenih pismenih ponuda je visina ponuđene cene zakupa.

Postupak javnog otvaranja ponuda sprovešće se i u slučaju da pristigne najmanje jedna blagovremena i potpuna ponuda na osnovu koje se podnosilac registruje i proglašava zakupcem, ako je u svojoj ponudi dao istu ili veću cenu zakupa od ponuđene javnim oglasom. Ukoliko je pristigla samo jedna ponuda, u kojoj je data cena zakupa manja od ponuđene javnim oglasom, a otvaranju ponuda prisustvuje ovlašćeni predstavnik ponuđača, biće mu ponuđeno da prihvati cenu zakupa ponuđenu javnim oglasom. Ako ponuđenu cenu zakupa prihvati, smatra se zakupcem. Ako javnom otvaranju ponuda prisustvuje učesnik oglasa lično potrebno je da pruži na uvid dokaz o identitetu (važeća lična karta ili pasoš). U slučaju da ga zastupa ovlašćeno lice potrebno je da isto lice priloži punomoćja za zastupanje na javnom otvaranju ponuda.

Učesnici javnog oglasa koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača imaju pravo na povraćaj depozita.

Ako najpovoljniji ponuđač odustane od ponude, gubi pravo na povraćaj depozita, a postupak javnog oglašavanja se ponavlja.

Najpovoljnijem ponuđaču koji je dobio odluku o zakupu, depozit se uračunava u ukupan iznos zakupnine prilikom zaključenja ugovora o zakupu. Zainteresovani učesnici oglasa, u toku trajanja ovog oglasa, a pre podnošenja ponuda, mogu dobiti detaljnije informacije o nameni objekata i opreme kao i druge relevantne podatke i mogu da zakažu termin za obilazak predmetnih objekta i opreme, kontakt Turistička organizacija Užica, broj telefona 031 514 761. Obilazak zainteresovana lica mogu zakazati svakog radnog dana u periodu od 10.00 do 14.00 časova, od trenutka objavljivanja oglasa.

Ponude se podnose u zatvorenoj zapečaćenoj koverti   na sledeću adresu:

Turistička organizacija Užica, Trg partizana 10, 31000 Užice  (za Komisiju za davanje u zakup stvari u javnoj svojini) ili lično u prijemnu kancelariju Turističke organizacije Užica  na istoj adresi sa naznakom:

„Ponuda za zakup Kućice info punkt na lokaciji „Velika brana“ sa 10 (deset) Kajaka LOL2 BASIC (Sedište+poklopac) i pratećom opremom“ a na poleđini je potrebno staviti naziv, broj telefona i adresu ponuđača.

Sve bliže informacije u vezi sa oglasom mogu se dobiti na telefon 031 590 150. Kontakt osoba Nataša Vukašinović.