REPUBLIKA SRBIJA
GRAD UŽICE
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj
Komisija za javnu nabavku
VII broj 404-89/2018
14.06.2018. godine
U ž i c e
Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti VII broj 404-89/2018 , od 06.06.2018. godine
GRADSKA UPRAVA ZA INFRASTRUKTURU I RAZVOJ GRADA UŽICA
Upućuje
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Podaci o naručiocu:
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj grada Užica, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
2.Vrsta naručioca: Gradska uprava.
- Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti.
- Vrsta predmeta: usluga.
- Predmet javne nabavke: Izrada studije za izbor potencijalnih lokacija za postavljanje merno regulacionih stanica i kišomera za ranu dojavu poplavnog talasa na području grada Užica
Naziv i i oznaka iz opšteg rečnika nabavki: 7135000- naučne i tehničke inženjerske usluge
- Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
- Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija može se preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
- Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za Izradu studije za izbor potencijalnih lokacija za postavljanje merno regulacionih stanica i kišomera za ranu dojavu poplavnog talasa na području grada Užica, JN VII broj 404-89/2018 – NE OTVARATI
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za podnošenje ponuda: 22.06.2018. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
- Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
- Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 22.06.2018. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali. Otvaranje ponuda je javno i može prisustvovati svako zainteresovano lice.
- Uslovi za učestvovanje predstavika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
- Ponuda mora imati rok važenja minimum 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Lice za kontakt:
Aleksandar Tasić, e mail aleksandar.tasic@uzice.rs
Slaviša Projević, dipl. ekonomista e mail slavisa.projevic@uzice.rs
Vera Vukosavljević, dipl. pravnik e mail vera.vukosavljevic@uzice.rs