GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti
IV Broj 404-254/18
18.10.2018. godine
U ž i c e
Na osnovu člana 60. stav 1. tačka 2) Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretnju postupka javne nabavke male vrednosti IV Broj 404-254/18 od 18.10.2018. godine
GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA POSLOVE ORGANA GRADA, OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI
Užice, Dimitrija Tucovića br. 52
objaljuje
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Podaci o naručiocu:
Grad Užice – Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, upućuje poziv ponuđačima da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava.
- Vrsta postupka: javna nabavka male vrednosti
- Vrsta predmeta javne nabavke: usluge.
- Predmet javne nabavke: Osiguranje imovine, vozila, zaposlenih i osiguranje delatnosti.
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: usluge osiguranja – 66510000-8; usluge osiguranja motornih vozila – 66514110-0; usluge osiguranja imovine – 66515200-5; usluge osiguranja od odgovornosti – 66516000-0.
- Kriterijum za dodelu ugovora je: Najniža ponuđena cena.
6.Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.
Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs
- Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku male vrednosti: Osiguranje imovine, vozila, zaposlenih i osiguranje delatnosti (usluge); IV Broj 404-254/18 – NE OTVARATI.
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 29.10.2018. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
- Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
- Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 29.10.2018. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
- Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
- Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 9 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
- Lica za kontakt su: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Milica Nikolić, milica.nikolic@uzice.rs