Javna nabavka - Održavanje javne rasvete na teritoriji grada
13/07/2018

Javna nabavka – Održavanje javne rasvete na teritoriji grada

GRAD UŽICE
Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj
VIII Broj 404-171/18
13.07.2018. godine
U ž i c e

 

Na osnovu člana 34. stav 8. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), Odluke o pokretanju kvalifikacionog postupka VIII 404-171/18 od 12.07.2018. godine, Odluke o izmenama i dopunama odluke o gradskim upravama, Odluke o usaglašavanju odluke o usklađivanju poslovanja javnog preduzeća „Direkcija za izgradnju“ Užice sa zakonom o javnim preduzećima, Odluke o priznavanju kvalifikacije broj 07-374/7 od 07.07.2016. godine, Odluke o ažuriranju liste kandidata VIII 404-127/17 od 11.04.2017. godine, Odluke o ažuriranju liste kandidata VIII 404-127/17 od 25.07.2017. godine, Odluke o ažuriranju liste kandidata VIII 404-127/17 od 25.01.2018. godine

 

GRAD UŽICE – GRADSKA UPRAVA ZA INFRASTRUKTURU I RAZVOJ

Užice, Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje svim kvalifikovanim ponuđačima i istovremeno objaljuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice – Gradska uprava za infrastrukturu i razvoj, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, upućuje poziv svim kvalifikovanim ponuđačima da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava

  1. Vrsta postupka javne nabavke: kvalifikacioni postupak – druga faza
  2. Vrsta predmeta javne nabavke: usluge
  3. Predmet javne nabavke: Održavanje javne rasvete na teritoriji grada

    Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: usluge održavanja ulične rasvete – 50232100-1.

Predmet javne nabavke je oblikovan u 3 (tri) partije:

Partija 1: zona Centar – Centar Grada, Buar, Duboko, Lunovo selo, Karan, Ribaševina i Trnava

Partija 2: zona Istok – Krčagovor, Sevojno, Potočanje, Krvavci, Zlakusa, Potpeć i Gorjani

Partija 3: zona Zapad – Terazije, Turica, Stapari, Volujac, Bioska, Kremna, Mokra Gora, Bela Zemlja, Ljubanje, Skržuti, Nikojevići, Ravni i Drežnik

  1. Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.
  2. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.

Ista se može preuzeti sa Portala uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs  ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

  1. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku kvalifikacioni postupak – druga faza: Održavanje javne rasvete na teritoriji grada (usluge); JN VIII Broj 404-171/18 – NE OTVARATI. Obavezno navesti broj i naziv partije za koju se ponuda podnosi. Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili više partija.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može da podnese ponudu za jednu ili više partija, pri čemu ponuda mora da obuhvati celokupnu partiju. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu u jednoj partiji u toj partiji ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti isto lice može učestvovati u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 24.07.2018. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 24.07.2018. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 10 dana od dana javnog otvaranja ponuda i odluka će biti objavljena na Portalu uprave i sajtu naručioca u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Milica Nikolić, milica.nikolic@uzice.rs
Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Javna nabavka održavanje javne rasvete na teritoriji grada
Odluka o dodeli ugovora - Javna nabavka održavanje javne rasvete na teritoriji grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Partija 3 - Javna nabavka održavanje javne rasvete na teritoriji grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Partija 2 - Javna nabavka održavanje javne rasvete na teritoriji grada
Obaveštenje o zaključenom ugovoru - Partija 1 - Javna nabavka održavanje javne rasvete na teritoriji grada