Javna nabavka - Dogradnja radne sobe u vrtiću Maslačak u Sevojnu sa uvođenjem sistema za dojavu požara u celom vrtiću
29/06/2020

Javna nabavka – Dogradnja radne sobe u vrtiću Maslačak u Sevojnu sa uvođenjem sistema za dojavu požara u celom vrtiću

GRADSKA UPRAVA ZA
POSLOVE ORGANA GRADA,
OPŠTU UPRAVU I DRUŠTVENE DELATNOSTI
IV Broj: 404-161/20
Datum: 29.06.2020. godine

Na osnovu člana 60. stav 1. tačka 1) Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15) i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke broj IV 404-161/20 od 26.06.2020. godine, naručilac objavljuje:

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

u posutpku javne nabavke

 

  1. Podaci o naručiocu: Grad Užice – Gradska uprava za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: gradska i opštinska uprava

  1. Predmet javne nabavke: Dogradnja radne sobe u vrtiću Maslačak u Sevojnu sa uvođenjem sistema za dojavu požara u celom vrtiću

    Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: sistemi za otkrivanje požara – 31625100-4, radovi na dogradnji zgrada – 45262800-9.

  1. Priroda, obim i osnovna obeležja radova, mesto izvođenja radova: radovi na dogradnji radne sobe u vrtiću Maslačak sa uvođenjem sistema za dojavu požara u celom vrtiću; obim radova: definisan predmerom; osnovna obeležja radova: građevinsko-zanatski radovi, radovi hidrotehničkih instalacija, radovi elektroenergetskih instalacija, radovi stabilne instalaicje za dojavu požara, radovi mašinskih instalacija; obim radova: definisan predmerom, mesto izvođenja radova: vrtić Maslačak u Sevojnu.
  2. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove predviđene čl. 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama koji su bliže određeni konkursnom dokumentacijom.
  3. Ponuđači su obavezni da uz ponudu dostave dokaze o ispunjenosti uslova za učešće u skladu sa članom 77. Zakona o javnim nabavkama i uslovima iz konkursne dokumentacije.
  4. Kriterijum za dodelu ugovora: Najniža ponuđena cena.
  5. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna:

Konkursna dokumentacija je dostupna na Portalu javnih nabavki i internet stranici.

Ista se može preuzeti sa Portala javnih nabavki www.portal.ujn.gov.rs  ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs

  1. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava Grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku broj IV 404-161/20 Dogradnja radne sobe u vrtiću Maslačak u Sevojnu sa uvođenjem sistema za dojavu požara u celom vrtiću – NE OTVARATI.

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište i telefon.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 30.07.2020. godine do 11:00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se 30.07.2020. godine u 12:00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3. Uslovi za učestvovanje predstavnika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: 10 (deset) dana od dana javnog otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora će biti objavljena na Portalu javnih nabavki www.portal.ujn.gov.rs i sajtu naručioca www.uzice.rs u roku od 3 (tri) dana od dana donošenja.
  5. Lica za kontakt: Slaviša Projević, slavisa.projevic@uzice.rs i Milica Nikolić, milica.nikolic@uzice.rs

 

Dokumentaciju vezanu za javnu nabavku preuzmite OVDE.

Opis

Preuzimanje

Konkursna dokumentacija - Dogradnja radne sobe u vrtiću Maslačak u Sevojnu sa uvođenjem sistema za dojavu požara u celom vrtiću
Zapisnik o otvaranju ponuda
Izveštaj o stručnoj oceni ponuda
Odluka o dodeli ugovora
Obaveštenje o zaključenom ugovoru
Ugovor o izvođenju radova na dogradi radne sobe u vrtiću Maslačak u Sevojnu sa uvođenjem sistema za dojavu požara u celom vrtiću