GRAD UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-242/17
12.07.2017. godine
Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. i člana 39. stav 5. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), i Odluke Načelnika gradske uprave za poslove organa grada, opštu upravu i društvene delatnosti o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti dobara IV broj 404-242/17, od 12.07.2017. godine
GRAD UŽICE
ul. Dimitrija Tucovića br. 52
Upućuje
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Podaci o naručiocu:
Grad Užice, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.
Internet adresa naručioca: www.uzice.rs
Vrsta naručioca: organ Državne uprave.
- Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti.
- Vrsta predmeta: dobra.
- Predmet javne nabavke: Dnevnici i školske radne knjige za osnovne, srednje škole i vrtiće za školsku 2017/2018. godinu. Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavki 22817000 – dnevnici ili rokovnici.
- Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena.
- Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna
Konkursna dokumentacija može se preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs , do isteka roka za podnošenje ponuda.
- Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva zainteresovana lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom. Ispunjenost uslova za učešće u postupku, ponuđač dokazuje na način predviđen članom stav 4. Zakona o javnim nabavkama, odnosno izjavom datom pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću koja je sastavni deo konkursne dokumentacije.
- Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.
Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku male vrednosti dobara: Dnevnici i školske radne knjige za osnovne, srednje škole i vrtiće za školsku 2017/2018. godinu , JN IV broj 404-242/17 – NE OTVARATI
Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.
Rok za dostavljanje ponuda: 01.08.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.
Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
- Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
- Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 1.08.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
- Uslovi za učestvovanje predstavika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
- Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 5 dana od dana javnog otvaranja ponuda i biće dostavljena svim ponuđačima u roku od 3 dana od dana donošenja.
- Zainteresovano lice može, u pisanom obliku tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dan pre isteka roka za podnošenje ponude.
- Lice za kontakt je Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs i Slaviša Projević, dil. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs , telefon 031/590-138.
Predsednik Komisije
Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE.
Izmene konkursne dokumentacije možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o produžetku roka za dostavljanje ponuda možete preuzeti OVDE.
Izmene konkursne dokumentacije br.2, možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o produžetku roka za dostavljanje ponuda br.2, možete preuzeti OVDE.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE
Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE