Javna nabavka - Dnevnici i školske radne knjige za osnovne, srednje škole i vrtiće za školsku 2017/2018 godinu
21/07/2017

Javna nabavka – Dnevnici i školske radne knjige za osnovne, srednje škole i vrtiće za školsku 2017/2018 godinu

GRAD  UŽICE
Gradska uprava za poslove organa grada,
opštu upravu i društvene delatnosti
Komisija za javnu nabavku
IV broj 404-242/17
12.07.2017. godine

Na osnovu člana 55. stav 1. tačka 2, člana 60. stav 1. tačka 2. i člana 39. stav 5. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“ 124/12, 14/15 i 68/15), i Odluke Načelnika gradske uprave za poslove organa grada,  opštu upravu i društvene delatnosti o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti dobara IV broj 404-242/17, od  12.07.2017. godine

GRAD  UŽICE

ul. Dimitrija Tucovića br. 52

Upućuje

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

  1. Podaci o naručiocu:

Grad Užice, ul. Dimitrija Tucovića br. 52, Užice, poziva ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu sa uslovima utvrđenim ovim pozivom i konkursnom dokumentacijom.

Internet adresa naručioca: www.uzice.rs

Vrsta naručioca: organ Državne uprave.

  1. Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti.
  2. Vrsta predmeta: dobra.
  3. Predmet javne nabavke: Dnevnici i školske radne knjige za osnovne, srednje škole i vrtiće za školsku 2017/2018. godinu. Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavki 22817000 – dnevnici ili rokovnici.
  4. Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena.
  5. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna

Konkursna dokumentacija može se preuzeti na Portalu uprave za javne nabavke – www.portal.ujn.gov.rs ili sa sajta naručioca – www.uzice.rs , do isteka roka za podnošenje ponuda.

  1.  Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva zainteresovana lica koja ispunjavaju obavezne i dodatne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama i konkursnom dokumentacijom. Ispunjenost uslova za učešće u postupku, ponuđač dokazuje na način predviđen članom  stav 4. Zakona o javnim nabavkama, odnosno izjavom datom pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću koja je sastavni deo konkursne dokumentacije.
  2. Način podnošenja ponuda i rok: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom i konkursnom dokumentacijom naručioca.

Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte  u zatvorenoj koverti  na adresu: Gradska uprava grada Užica, Dimitrija Tucovića br. 52, 31000 Užice uz napomenu «Ponuda za javnu nabavku male vrednosti dobara: Dnevnici i školske radne knjige za osnovne, srednje škole i vrtiće za školsku 2017/2018. godinu , JN IV broj 404-242/17 – NE OTVARATI

Na poleđini koverte navesti naziv, sedište, telefon i ime osobe za kontakt.

Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač, niti može da učestvuje u više zajedničkih ponuda.

Rok za dostavljanje ponuda: 01.08.2017. godine do 11,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja biće vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

  1. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  2.  Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda sprovešće se poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda, tj. 1.08.2017. godine u 12,00 časova od strane Komisije za javnu nabavku, u prostorijama Gradske uprave grada Užica u Maloj sali.
  3.  Uslovi za učestvovanje predstavika ponuđača u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača dužni su da pre početka javnog otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku pismeno ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda, koje je zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog  lica ponuđača.
  4. Ponuda mora imati rok važenja minimum 60 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
  5. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 5 dana od dana javnog otvaranja ponuda i biće dostavljena svim ponuđačima u roku od 3 dana od dana donošenja.
  6. Zainteresovano lice može, u pisanom obliku tražiti od naručioca dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude, najkasnije pet dan pre isteka roka za podnošenje ponude.
  7. Lice za kontakt je Vera Vukosavljević, dipl. pravnik vera.vukosavljevic@uzice.rs i Slaviša Projević, dil. ekonomista slavisa.projevic@uzice.rs , telefon 031/590-138.

 

Predsednik Komisije

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti OVDE.

Izmene konkursne dokumentacije možete preuzeti OVDE.

Obaveštenje o produžetku roka za dostavljanje ponuda možete preuzeti OVDE.

Izmene konkursne dokumentacije br.2, možete preuzeti OVDE.

Obaveštenje o produžetku roka za  dostavljanje ponuda br.2, možete preuzeti OVDE.

Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti OVDE

Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti OVDE